Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه فرهنگی هه‌نگاوی ئه وین روز شنبه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره مبلغان و مروجان هنر و ادبیات پایداری و با هدف گرامیداشت هفته وحدت و بسیج در روستای دزلی سروآباد رگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، این برنامه فرهنگی از سری برنامه های جشن بهار مهربانی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با حضور مسئول دفتر راهبردی دبیرخانه اقشار و متخصصین سپاه بیت المقدس کردستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان، ادبا، شعرا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویژه برنامه هه نگاوی ئه وین در راستای پاسداشت مجاهدت های خاموش مردان و زنان رزمنده انصار و مهاجر به عنوان عضوی از خانواده ایثارگران استان، شهدای دزلی و روح سترگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس پیش بینی شد که در آن شاعران ادبیات پایداری به قرائت اشعاری در رصف شهدا پرداختند.

 

در این مراسم سرهنگ جعفرغفاریان، حسن عمرانی، منصور دولتی و محمد رحیمی رضوان از استان کردستان و محمد زمان گلدسته از شعرای آیین استان گلستان اشعاری در وصف شهدا و ایثارگری سربازان جان بر کف هشت سال دفاع مقدس سرایش کردند.

 

در ادامه این برنامه فرهنگی همچنین از خانواده ناصح محمدی، سه پیشمرگ مسلمان دزلی (عباس رستمی، امین و صالح عبدی)و دو روحانی سروآباد (ملا علی مقدمی و ملا سیدعبدالقادر حسینی) و دو نویسنده سروآبادی (فاطمه رزابی و حمزه محمدی) تقدیر شد.

 

در بخش دیگری از این مراسم از مهدی یوسفی، کوروش احمدی و اردلان یونسی در بخش فرزندان شهید، سردار محمدحسین رجبی و سرهنگ جعفر غفاریان از فرماندهان سپاه بیت المقدس استان و شعرای که در این مراسم به قرائت شعر پرداختند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

 

عباس داوودنیا، دکتر سعیده گلابی، مهدی فرهادی، هادی روخنده، محمد غریب عزیزی منفرد، سریاس سهرابی، جلال رستمی و اشکان سهرابی از دیگر افرادی بودند که در این مراسم از آنها تقدیر به عمل آمد.

 

لازم به ذکر است، سرکشی از محمد فرج کریم نژاد، امین سلیمانی دو ایثارگر دزلی وهنرمند محمد سعید محمدی در روستای کماله و دیدار با خانواده شهید ارکان قدیمی در روستای گوشخانی سروآباد پایان بخش ویژه برنامه فرهنگی هه نگاوی ئه وین بود.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت شبستان یزد حسن روحانی سنندج ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ارومیه آذربایجان غربی هفته بسیج مشهد شیراز روستای دزلی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از برگزاری شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشور در این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: شش عنوان برنامه فرهنگی ویژه این هفته در منطقه ۳ برگزار خواهد شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مهم در منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته که با مشارکت مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه «شب شعر» به یاد شاعر بزرگ «کمال‌الدین اسماعیل» شاعر قرن هفتم است که با حضور شاعران برتر کشور همچون قاسم رفیعا، سعید بیابانکی و عباس احمدی، همچنین شاعران استانی همراه با اجرای مجری توانمند محمدرضا یزدان‌پرست در محل پارک مقبره کمال‌الدین برگزار می‌شود.

وی با دعوت از تمام شاعران و اهالی قلم شهر اصفهان و عموم شهروندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی افزود: این برنامه فرهنگی ادبی، روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در پارک کمال، جنب مقبره کمال برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ در این منطقه با مشارکت و محوریت مردم محلات برگزار می‌شود، تصریح کرد: ویژه‌برنامه شاد و مفرح جشن «زنگ اصفهان» همراه با برگزاری برنامه‌های مختلف جنبی به‌همراه معرفی اصفهان ویژه مدارس سطح منطقه با معرفی تاریخ آن در قالب آیتم‌های نمایشی و مسابقه از سوم تا پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود.

ابوطالبی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته «عاشقانه‌های اصفهان» است که شامل کلیپ‌های کوتاهِ معرفی آثار تاریخی این منطقه و معرفی محلات قدیمی و تاریخی این کلان‌شهر به شهروندان و گردشگران است.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های خانه مشروطیت، تورهای بازدید از خانه مشروطیت همراه با پخش فیلم و نمایشگاه ویژه بزرگ‌مردان تاریخ به عنوان دیگر برنامه‌های محلی منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته گفت: «نقش عشق» عنوان برنامه‌ای است با محوریت بازدید از مقبره خواجه نظام‌الملک همراه با آشنایی با بعضی هنرهای سنتی اصفهان که در تاریخ هشتم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های پر مخاطب و اصلی این منطقه با عنوان «چهارباغ، جان اصفهان» افزود: این ویژه‌برنامه با مشارکت اداره‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق یک و سه شهرداری این کلان‌شهر و مدیریت چهارباغ در هفته فرهنگی اصفهان عصرها همراه با برنامه‌های متعدد، نمایش خیابانی، غرفه‌های فرهنگی، بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: معرفی بناهای تاریخی و معماری اصفهان، شخصیت‌های هنری و فرهنگی آن و استقبال از گردشگران و فرهنگ عامه این شهر کهن از محورهای برنامه‌های این هفته در محلات منطقه سه شهرداری این کلان‌شهر است.

کد خبر 747266

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان