Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت میلاد پیامبراکرم و امام جعفرصادق علیهم السلام  مراسم جشنی در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان  برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیلی در این مراسم، ضمن تبریک ولادت با سعادت و پرخیر و برکت حضرت ختمی مرتبت و امام جعفرصادق علیهم السلام  مطالبی را پیرامون شخصیت و  سیره زندگی پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شهید مطهری در کتاب سیری در سیره نبوی، دلایل رشد و سرعت انتشار اسلام را بیان می نماید و دلیل اول را کتاب قرآن و فصاحت و بلاغت این کتاب عظیم عنوان فرموده و دلیل دوم را اخلاق خوش پیامبر عظیم الشان اسلام اعلام کرده است .

اسماعیلی گفت: خداوند هم در قرآن با (انک لعلی خلق عظیم ) از ایشان نام می برد و در جایی دیگر نیز می فرمایند که ( فبما رحمه من الله لنت لهم و لو کنت فظا غلیظ القلب لانفضوا من حولک ) و  دلیل جمع شدن مسلمانان حول محور عظیم الشان پیامبر(صلی الله علیه وآله)  را نرم خوئی و اخلاق خوش پیامبر اکرم می خواند.

این کارشناس مسایل دینی، افزود: حضرت رسول به گونه ای ساده زندگی می کردند که اگر فرد غریبه ای وارد مدینه می شد پیامبر(صلی الله علیه وآله)  را که در آن زمان رئیس حکومت اسلامی بودند را نمی توانست از دیگران تشخیص دهد.

وی گفت:‌پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) بسیاری را با صبر خود ، اخلاق کریمانه ، تحمل بد رفتاری ها و آزار و اذیت کفار، مسلمان نمودند؛ ایشان شخصیتی هستند که خداوند در قرآن خاطر نعمت وجود ایشان بر مومنین منت می گذارد و ایشان را الگو و اسوه همه معرفی می نماید و می فرماید (لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه ).

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی در ادامه،‌ داستان هایی از اخلاق کریمانه حضرت و رفتار ایشان با کودکان ، سالخوردگان و ... بیان کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد