Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بهره مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار شیرینی در آستانه میلاد رسول اکرم اظهار کرد: اگرچه تقاضا برای خرید شیرینی در آستانه بزرگترین میلاد مسلمانان بهتر از روزهای گذشته است اما همواره بازار از ثبات نسبی برخودار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی اعضای اتحادیه در این روز آمادگی لازم برای عرضه شیرینی با نرخ های مصوب قبلی را دارند و اتحادیه هیچگونه برنامه ای برای افزایش قیمت ها را ندارد.

بهره مند نرخ مصوب هر کیلو شیرینی تر 26 هزار، زبان، پاپیون و برنجی 21 هزار و 500، گل محمدی 21 هزار و کیک یزدی را 15 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت مابقی اقلام تابع عرضه و تقاضاست.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرینی و خشکبار شب عیدافزایش نمی یابد/ تهیه آجیل مرغوب از مراکز معتبر

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه شیرینی وجود ندارد، بیان کرد: براین اساس اتحادیه و مسئولان  بازرسی اصناف بر واحدهای صنفی نظارت کافی را خواهند داشت تا تخلفی در قیمت ها رخ ندهد.

وی در پایان تصریح کرد: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می توانند با شماره تلفن اتحادیه 66944499-66944411 مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

کمبودی در عرضه شیرینی وجود ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهادکشاورزی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز

بهای نیم سکه امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بدون تغییر ماند، در حالی که بهای سایر انواع سکه با افزایش اندک همراه بود.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون تغییر نسبت به چهارشنبه، ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۱ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۵۸ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۲۹۹ دلار رسید که نسبت به روز گذشته پنج دلار کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید