Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:56:20 GMT

رونمایی از گنجینه هیکو در شهمیرزاد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۹۲۹۳

رونمایی از گنجینه هیکو در شهمیرزاد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نویسنده کتاب " گنجینه هیکو " در اولین اثر هنری خود به معرفی جاذبه های منطقه ییلاقی روستای هیکو و آداب و رسوم بومی محلی مردم این منطقه پرداخته است.

این کتاب با همکاری انتشارات حبله رود منتشر شده است.

علی سماکوش مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: فرهنگ کتابخوانی متعلق به همه مردم است و همه ما برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه باید تلاش کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / گ

جزئیات رونمایی از گنجینه هیکو در شهمیرزاد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار نشر استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر

محمدایزدی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در حاشیه‌ اولین جشنواره‌ سال ۱۴۰۳ که در قالب نوروزگاه زرند برگزار شد با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره‌های سال گذشته، از رونمایی تقویم جشنواره‌های سال ۱۴۰۳ شهرستان زرند در عید سعید فطر خبر داد و گفت: شاید دیگر نیازی نباشد تا مسئولان از اهمیت جشنواره‌ها سخنی بگویند ؛ چرا که اکنون این مردم هستند که به خوبی پیام جشنواره‌ها را درک کرده و زبان به زبان منتقل می‌کنند.

وی افزود: قطار جشنواره‌های زرند، شهر جشنواره‌های ایران پارسال توانست علاوه بر افزایش شور و نشاط اجتماعی، بسیاری از رویداد‌های ملی و مناسبت‌های مذهبی را در قالب دیدار از روستا‌های متعدد به تصویر بکشد و به بهانه‌های مختلف از جمله معرفی قابلیت‌های روستایی، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و معنوی را به تصویری ماندگار در ذهن مخاطبان حک کند. 

ایزدی بیان داشت: امروز خوشحال هستیم که اعلام کنیم تمام جشنواره‌های زرند، مردم محور و اجتماع محور هستند و نقش دولت به عنوان حمایتگر این فعالیت‌ها و نظارت بر اجرای موثر و مستمر رویداد‌ها و حضور مسئولان در بین روستا‌ها و روستانشینان است که باعثِ دیده شدنِ مشکلات مردم و منتج به رفع برخی از آن ها شده و می‌شود.

وی رونق کسب و کار‌های بومی محلی، فروش و عرضه تولیدات روستائیان، حذف واسطه‌ها از بازار خرید و فروش محصولات روستایی و عشایری را گام مهمی برای دلگرمی بیشتر تولید کننده و مصرف کننده خواند و تصریح کرد: علاوه بر این موارد باید از حضور کارشناسان مسائل اجتماعی بویژه کارشناسان اجتماعی منطقه انتظامی شهرستان که در این جشنواره‌ها، مطالب ارزشمندی در اختیار خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان می‌گذارند تشکر کنم که این مورد نیز باعث پیشگیری از برخی آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار همچنین بر تداوم سیاستِ توجه به صنایع دستی و گردشگری، توسعه‌ بازارچه‌های محلی، آموزش‌های اجتماعی به ویژه مهارت آموزی در سبک زندگی ایرانی اسلامی و افزایش آگاهی نسبت به حقوق شهروندی تاکید کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون؛ روز اکشن‌بازها
  • فیلم‌های شبکه‌های سیما در نهم فروردین
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • پیگیری علل و پیگیری رفع خسارات ناشی از سیل در رضوان
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد