Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از انجام بیش از ۱۶۰ عمل جراحی در بخش‌های مختلف بیمارستان امام سجاد(ع) این دانشگاه خبر داد. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، علیرضا دادجویان از تصویب و ابلاغ چارت سازمانی بیمارستان امام سجاد(ع) در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: از زمان بهره‌برداری بیمارستان بیش از 160 عمل جراحی در بخش‌های مختلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بیمارستان به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند، تصریح کرد: درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، ریه و ارولوژی، داخلی، عفونی، کودکان، ارتوپدی، روانپزشکی، داخلی مغز و اعصاب، طب فیزیکی و توانبخشی پوست، غدد، زیبایی، قلب و عروق مجهز به تست ورزش و اکوکاردیوگرافی و چشم پزشکی در حال فعالیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع واحد تبریز افزود: در نظر است مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این بیمارستان راه‌اندازی شود. این مرکز در زمینه‌های مختلف همچون خانواده، ازدواج، مشاوره کودک، تحصیل و روانشناسی خدمات مشاوره ارائه خواهد داد.

دادجویان به راه‌اندازی و بهره‌برداری از بخش‌های آموزشی کلینیک دندانپزشکی واحد تبریز اشاره کرد و گفت: همکاران ساعی تبریز با تلاش مضاعف و مدیریت جهادی توانستند در شش ماه، بخش‌های آموزشی کلینیک دندانپزشکی را راه‌اندازی کنند تا دانشجویان بتوانند مرحله عملی و آموزش بالینی خود را بگذرانند.

وی گفت: پروژه عمرانی بیمارستان دامپزشکی (دام‌های کوچک و بزرگ و طیور) این دانشگاه به پایان رسیده که شامل اتاق‌های جراحی دام، سالن معاینه، اتاق مامایی و تولید مثل و هفت آزمایشگاه تخصصی است.

بیش از 200 عمل جراحی ناهنجاری های فک و صورت در ایلام انجام می‌شودنخستین عمل جراحی قلب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شدرکورد عمل جراحی لب و کام در دنیا توسط گروه پزشکی "مرهم" در ایلام شکسته شد+فیلم

معاون توسعه مدیریت و منابع واحد تبریز، این واحد دانشگاهی را سازمانی انعطاف‌پذیر، پویا و موفق عنوان کرد و افزود: با تجمیع مراکز آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی، نانوفناوری صنعتی، بیوفوتونیک، رباتیک و فناوری‌های نرم و مدیریت توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه در یک ساختمان انعطاف‌پذیری واحد تبریز را نشان دادیم و تلاش کردیم همپای دانشگاه‌های تراز اول کشور باشیم.

دادجویان بیان کرد: با هدف رویکرد همگرایی مراکز تحقیقاتی و در راستای سیاست‌های درآمدزایی از محصولات دانش‌بنیان و انجام طرح‌های خارج از دانشگاه به‌منظور حل مشکل جامعه، این مراکز تجمیع شده‌اند که موجب افزایش توانمندی‌های مراکز تحقیقاتی شده و در نوع خود در دانشگاه آزاد اسلامی کم‌نظیر است.

وی گفت: تسهیل مدیریت فضاهای آزمایشگاهی و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و مواد مصرف‌شده و استفاده مجدد و بهینه از برخی تجهیزات راکد از مزایای ایجاد مجتمع آزمایشگاهی این دانشگاه است که با این همگرایی بستر لازم را برای اخذ گواهی آزمایشگاه همکار استاندارد به‌منظور دستیابی به درآمدهای غیر شهریه‌ای را فراهم کرده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع واحد تبریز، بهره برداری از مجتمع فرهنگی شهید وحید فرهنگی والا را از دیگر دستاوردهای این واحد دانشگاهی برشمرد و ادامه داد: این مجتمع شامل بخش‌های کانون قرآن و عترت(ع)، خانه نشریات، کانون‌های دانشجویی و هنری و اتاق جلسات فرهنگی و اجتماعی است.

دادجویان یکی از رمزهای بقا و توسعه سازمان را نگاه سیستمی دانست و گفت: با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری می‌توانیم چشم‌انداز روشنی در افق 1404 داشته باشیم و در رسیدن به اهداف عالی دانشگاه گام‌های مؤثری برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد، قطعاً واحد تبریز با بهبود مستمر در عملکرد، یکی از مراکز تأثیرگذار در حل مسائل و مشکلات منطقه‌ای و کشوری خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تأکید کرد: رشد، توسعه و تحقق اهداف دانشگاه‌ها نیازمند فعالیت و مدیریت جهادی است.

انتهای پیام / ع

R7887/P1494/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود