Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:12:18 GMT

همایش پیاده روی خانوادگی در ملایر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۹۶۰۹

همایش پیاده روی خانوادگی در ملایر برگزار شد

همدان- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همزمان با هفته بسیج و گرامیداشت هفته وحدت، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار «نه به اعتیاد» در روستای «علی آباد دمق» از توابع بخش جوکار برگزار شد.

به گزارش ایرنا مهدی رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این همایش بزرگ، اهالی روستای علی آباد دمق در کنار مدیرکل ورزش و جوانان همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس و جمع کثیری از مسئولان این شهرستان در این همایش حضوری پرشور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را گامی مهم در راستای همگانی کردن ورزش و تشویق مردم به ورزش و شور و نشاط در کنار خانواده دانست و افزود: در تلاش برای برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی در سطح روستاهای این شهرستان هستیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر اعتیاد و مواد مخدر را دشمن ورزش دانست و ادامه داد: اهالی روستای علی آباد دمق با حضور پرشور خود در کنار مسئولان ورزش دوست استان و شهرستان، خواستار زدودن گرد و غبار اعتیاد شدند.
رضایی برگزاری برنامه های ورزشی متنوع در سطح روستاها برای به دست آوردن شادی، نشاط و تندرستی خانواده ها و جوانان روستایی را از دیگر خواسته های حاضران در این راهپیمایی عنوان کرد و افزود: در این راستا خانه ورزش در حال راه اندازی در روستاهای این شهرستان است.
وی پرداختن خانواده ها به ورزش را یکی از اولویت های کنونی دانست و ادامه داد: همراه با سایر مسئولان و نمایندگان ملایر تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم در راستای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی گام مهمی در روستاها برداریم.
رضایی گفت: در این همایش جوایزی همچون دوچرخه، کارت های هدیه، فرش و کمک هزینه بیمه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد تا بتوانیم مردم را بیش از گذشته نسبت به ورزش علاقه مند کنیم.
به گزارش ایرنا، بیش از 2 هزار تن از ساکنان روستای علی آباد دمق در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شرکت کردند.
7528/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همايش پياده روي نه به اعتياد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم