Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@19:18:14 GMT

نجات کارگران مدفون شده زیر خروار‌ها خاک +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۹۶۸۶

نجات کارگران مدفون شده زیر خروار‌ها خاک +عکس

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۲۳:۵۷ شب گذشته، در پی نشت گاز و انفجار آن در زیرزمین ساختمان مسکونی و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۳۱ را به همراه گروه نجات ۱۱ مستقر در ایستگاه ۶۰ به محل حادثه در تهران‌نو، مسیل منوچهری، کوچه منوچهری، اعزام کرد.

سعید فراهانی؛ افسر آماده منطقه ۶ عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه مسکونی بود که در قسمت زیرزمین آن به علت نشت گاز شهری، انفجار رخ داده و دو مرد ۴۰ و ۴۵ ساله زیر خروا‌ها آوار گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله با قطع برق و گاز، آواربرداری را آغاز کردند و در یک عملیات نفسگیر با کنار زدن مقدار زیادی خاک و آجر توانستند دو مصدوم این حادثه را زنده خارج کرده و برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بیشتر بخوانید

فیلم و تصاویر/ نجات معجزه‌آسای کودک ناشنوا از میان درز انقطاع تالار عروسی

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان بعداز تحویل مصدومان به امدادگران اورژانس و تحویل محل حادثه به کارشناسان علت‌یابی به مأموریت خود پایان دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نجات کارگران ساختمان مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه‌های فصلی تمامی جاده‌های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل می‌باشد.

کد خبر 6096413

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند