Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:47:52 GMT

روند احداث کمربندی دورود تسریع شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۹۶۹۷

روند احداث کمربندی دورود تسریع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان به لزوم تکمیل کمربندی شهرستان دورود تاکید کرد و گفت: مسئولان باید نسبت به تکمیل پروژه کمربندی دورود حساسیت داشته باشند. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، احمد مرادپور امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه کمربندی دورود که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با همه پیگیری‌های انجام شده پیشرفت فیزیکی پروژه کمربندی دورود در حدود 43 درصد است، پیمانکار این پروژه دارای طلب زیادی نبوده و اگر پروژه برای پیمانکار جذابیت داشته باشد طبعاً از نظر مالی نیز ذی‌نفع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأخیرهای به‌وجودآمده برای این پروژه در شرایط جوی، تملک و اختلافات قیمتی افزود: اگر بگوییم پیمانکار در این تأخیر هیچ تقصیری نداشته، این‌گونه نیست او نیز در این پروژه مقصر است، چون روزی که وارد قیمت‌گذاری شده طبعاً همه عوامل را درنظر گرفته‌است.

لرستان|پیشرفت 42 درصدی کمربندی دورود؛ جلوی ساخت‌وسازهای حریم جاده گرفته شود3 تقاطع غیرهمسطح در محور ازنا- شازند ایجاد می‌شوداحداث کمربندی دورود نیازمند 300 میلیارد ریال اعتبار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه پیمانکاران معدن در دورود به‌دنبال احداث کارگاه شن و ماسه هستند، عنوان کرد: باتوجه به احداث کمربندی سبز دورود تا پلیس راه این منطقه برای واگذاری معدن کوهی ممنوع شده‌است.

وی با بیان اینکه اداره صنعت و معدن و تجارت باید برای برداشت معدن معدن‌داران و با توافق آن‌ها محدوده بیشتری مدنظر قرار دهد و این محدوده را در اختیار معدن‌داران بگذارد، بیان کرد: برداشت شن و ماسه از رودخانه تیره ممنوع بوده و ممنوع‌کردن این برداشت اقدام درستی برای حفظ محیط‍ زیست بوده‌است.

مرادپور با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به تکمیل پروژه کمربندی دورود حساسیت داشته باشند، گفت: مردم تعطیل‌شدن یک پروژه را برنمی‌تابند و باید تا اوایل بهار 98 آسفالت این پروژه شروع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تأکید بر اینکه باید ساخت‌وساز در حریم جاده‌های دورود ممنوع شود، خاطرنشان کرد: احداث کمربندی این شهرستان به‌طور حتم باید تمام شود، اگر پیمانکار نمی‌تواند این پروژه را تکمیل کند، باید هرچه سریع‌تر نسبت به تحویل‌دادن این پروژه اقدام کند. اگر ما به این نتیجه رسیدیم که پیمانکار توانایی تکمیل این پروژه را ندارد، در زمان زودتری باید پروژه را تحویل بگیریم.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

 امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می‌خواهم که در روز‌های آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان‌ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر ۱۰ روز آینده مسیر مسدود در بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج_محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزاد راه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی-جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر ۱۵ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا ۷۶متر است که هر مسیر شامل ۳خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد