Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: اجرای ۸ پروژه به صورت متمرکز با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در راستای آبرسانی به روستاهای مرزی بخش داشلی‌برون گنبدکاووس آغاز شد. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، بهزاد هرمزی عصر امروز در مراسم متمرکز کلنگ‌زنی 8 پروژه در روستای خیرخوجه از بخش داشلی‌برون گنبدکاووس اظهارداشت: این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و 2 هزار و 700 خانوار از آن بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک ایستگاه پمپاژ،30 کیلومتر خط انتقال،حفر چاه در تامین آب شرب روستائیان احداث می شود. درصد برخورداری آب شرب مردم گنبدکاووس در نوار مرزی زیاد نیست و تلاش داریم این مشکل را رفع کنیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی گلستان بیان داشت: در حال حاضر 28 پروژه با اعتبار حدود 22 میلیارد تومان در حوزه آب روستایی در گنبدکاووس در دست اجرا است. کل اعتبارات استان در این حوزه از محل‌های مختلف کمتر از 15 میلیارد تومان است، به سبب کم‌برخورداری مردم از آب شرب اعتبارات این بخش را افزایش دادیم.

اولویت تخصیص اعتبارات در استان بوشهر با طرح‌های آبرسانی است2 پروژه آبرسانی با مشارکت آستان قدس در استان خراسان جنوبی افتتاح شدآستان قدس رضوی 3 دستگاه تانکر آبرسانی به روستاهای خراسان جنوبی اهدا کرد

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهارداشت:139 روستای گنبدکاووس از نعمت آب شرب برخوردار هستند. امروز در 3 روستای خیرخوجه نجف،خیرخوجه علیا و خیرخوجه سفلی برای تامین آب شرب کلنگ زنی صورت گرفت.

وی افزود: یکی از سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه و پیشرفت روستاها در راستای صیانت و ماندگاری مردم در روستاها است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با نگاه توسعه روستاهای مرزی این شهرستان، خدمات قابل توجهی در حوزه زیرساخت‌های روستاها در این مناطق انجام شده است.

گازرسانی به نوار مرزی گنبدکاووس تا پایان سال 98 به بهره برداری می‌رسد

قرجه‌طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه اظهارداشت: منطقه آزاد اینچه برون دارای ایراد جزئی بود که برای اصلاح به شورای نگهبان ارسال شد. با رفع ایرادات و تائید شورای نگهبان حدود 8 هزار شغل در منطقه مرزی داشلی برون ایجاد می‌شود.

وی‌افزود: علاوه بر آبرسانی، گازرسانی مناطق مرزی در دستور کار است و امید داریم تا پایان سال 98 گازرسانی به این مناطق به اتمام برسد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از طریق کمیسیون اصل 90 حق آبه گلستان در بخش داشلی برون در رودخانه اترک به صورت جدی در حال پیگیری است و جلساتی را در این کمیسیون با استان خراسان شمالی برگزار کردیم. به نظر می‌رسد به زودی این مشکل در این کمیسیون رفع شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید