Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@15:09:56 GMT

اظهارات منصوریان پس از شکست برابر پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۹۷۳۷

اظهارات منصوریان پس از شکست برابر پارس جنوبی

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست یک بر صفر برابر پارس جنوبی در اولین تجربه خود بر روی نیمکت این تیم اصفهانی گفت: به تارتار بابت این پیروزی و خوب دفاع کردن تبریک می‌گویم. در لیگ ما نحوه گل زدن مهم نیست و تنها گلزنی مهم است. آن‌ها یک گل زده‌اند و برنده شدند و به حریف تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تیم باید از لحاظ روحی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فشار زیادی را تحمل می‌کند که در نیمه اول کاملا مشهود بود. بار سنگینی روی تیم ما است که باید با نفس عمیق و یک فریاد این فشار را از روی خود برداریم. من باید تیم را از فشار خارج کنم. ما برای خروج از فشار باید مسیر خود و هوادار را یکی کنیم. وقتی می‌بریم همه می‌بریم و وقتی می‌بازیم همه می‌بازیم نه این که تنها تیم منصوریان می‌بازد. بعد از این تغییرات می‌شود تفکرات خود را به تیم تزریق کرد. با این موجودی باید تا نیم‌فصل نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و تجربه ذوب‌آهن می‌تواند نقاط ضعف را به ما بشناساند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره بازی‌های بعدی ذوب‌آهن و به خصوص در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ما نباید تمرکز خود را روی تیم‌های بالایی یا پایینی بگذاریم. شرایط ما به گونه‌ای است که باید در همه بازی‌ها برنده باشد. اهمیت دیدار با فولاد همانند بازی با پرسپولیس است. ما مثل دانش آموزی هستیم که خرداد را از دست داده و تنها فرصت در شهریور دارد. ما باید در تمرینات خوب عمل کنیم. من فوتبالی یاد گرفته‌ام که با ۵۰ درصد از بازیکنان، اما با همدلی کامل می‌شود موفق بود. ذوب‌آهن تیم متحدی داشته و این اتحاد تجربه اتفاقات سخت مثل امروز را نداشته‌اند. این اتفاقات روحیه تیم را به هم زده و ضریب اشتباه بازیکنان بزرگ بالا رفته است. وقتی در بین دو نیمه به آن‌ها تشر می‌زنند، عملکردشان در نیمه بعدی بهتر می‌شود. باید با بازیکنان بیشتر صحبت کرد تا از زمین سربلند بیرون بیایند.

وی اضافه کرد: دو پلی‌اف سنگین داریم که یکی از آن‌ها برابر الغرافه است. هر دو بازی پلی‌آف ما مثل صخره هستند که باید از پیش رو برداریم. اگر بتوانیم از پلی‌آف‌ها رد شویم، از لحاظ اسمی گروه آسانی داریم، ولی تیم‌های خوبی هستند. در حال حاضر تنها تمرکزم روی سه بازی آینده است تا بتوانم شاکله تیم را بدست بیاورم تا حس نباختن در تیم به وجود بیاید. ذوب‌آهن باید به جایی برسد که با خوردن یک گل، استادیوم روی سرش آوار نشود. بازیکنان این تیم بزرگ هستند و می‌توانند از این شرایط خارج شوند.
منصوریان درباره حاشیه پیش آمده توسط صداو سیما گفت: امیدوارم که این اشتباه سهوی باشد. این که در کنار اسم ذوب‌آهن نام ایران نوشته نمی‌شود کمی جای تامل دارد، اما امیدوارم این موضوع از روی عمد نباشد. هر چند که سکوت صداو سیما موجب می‌شود تفکراتی ایجاد شود. تهران، اصفهان و آذربایجان با یکدیگر فرقی نمی‌کند. چند سال پیش همه تیم‌ها حذف شدند و تنها نفت در آسیا باقی ماند و نماینده ایران بود. صداو سیما می‌تواند از مردم اصفهان عذرخواهی کند و بیانیه‌ای دهد که این اشتباهات سهوی بوده است، اما سکوت تفکر دیگری را نشان می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تیم ذوب آهن تیم پارس جنوبی جم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد