Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: با وجود شایعات مطرح شده، باید بگویم؛ در جریان اجلاس اخیر لیگ قهرمانان آسیا که در مالزی برگزار شد، صحبتی درباره برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در قالب یک بازی به میان نیامد و طبق برنامه و روش اعلام شده، فینال بازی‌ها در قالب دو بازی رفت و برگشت صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پندار خمارلو که برای شرکت در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و کارگاه های آموزشی لیگ قهرمانان آسیا راهی کوالالامپور شده بود در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره انتشار اخبار مربوط به تک بازی شدن فینال بازی ها که در رسانه های بین المللی به آن پرداخته شده بود، اظهار داشت: این مساله نمی تواند حداقل برای این دوره از بازی ها یعنی لیگ قهرمانان آسیا 2019 روی دهد، چون شرایط مسابقات در جریان این سفر برای تیم ها تشریح شد و برای برگزاری فینال بازی ها تا این لحظه، تغییری در این شرایط اعلام نکردند. 
وی ادامه داد، با توجه به آن چه در جریان این همایش مطرح شد، فینال بازی ها در این دوره نیز به شکل دو بازی خواهد بود. البته طبق عرفی که وجود دارد، امسال نماینده شرق آسیا میزبان بازی پایانی است.

کد خبر 4467203

منبع: مهر

کلیدواژه: پندار خمارلو تیم فوتبال پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای

به گزارش ورزش سه، با برگزاری دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین امارات از منطقه غرب آسیا و یوکوهاما مارینوس ژاپن از منطقه شرق آسیا در فینال اخرین دوره برگزاری این تورنمنت حضور پیدا کردند و اکنون قرار است برای حداقل دو جدال 90 دقیقه‌ای برابر یکدیگر قرار بگیرند.

العین در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور هرنان کرسپوی آرژانتینی مسیر پیچیده‌ای داشت و پس از اینکه در گروه الفیحا، پاختاکور و آهال صدرنشین شد، در مرحله حذفی هم نسف قارشی، الهلال و النصر را حذف کرد تا اکنون این تیم برای چهارمین در فینال حاضر باشد و برای دومین قهرمانی تلاش کنند.

یوکوهامای ژاپن نیز با حضور هری کیول در مرحله گروهی بالاتر از شاندونگ چین، اینچئون کره جنوبی و کایای فیلپین قرار گرفتند و در مرحله حذفی این تورنمنت هم بانگوک تایلند، شاندونگ چین و اولسان کره جنوبی را از سد مسیر خود برداشتند.

این فینال طبق فرمت همیشگی AFC، به صورت رفت و برگشت در تاریخ 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود که در بازی رفت یوکوهاما در ژاپن میزبان است و در بازی برگشت هم العین در امارات از آنها پذیرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال