Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالالامپور- ایرنا- آیین بزگداشت و جشن میلاد پرچمدار صلح و پیشوای رستگاری حضرت خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) و سالروز ولادت امام جعفر صادق (ع) شامگاه شنبه باحضور مسلمانان و دوستداران اهل بیت در حسینیه الزهراء سنگاپور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این آیین باشکوه از کشورهای مختلف از جمله پاکستان، هند، عراق و ایران با اجرای برنامه های فرهتنگی و هنری شاد، با زبان های گوناگون در مدح و ستایش پیامبر عظیم الشان و بنیانگذار مکتب جعفری اشعاری را خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنرانان در باره مراتب و درجات علمی و اندیشه های فلسفی امام صادق (ع) ، از مبانی علوم ریاضی و نجوم که در نزد دانشمندان و مراکز پیشرفته علمی حاضر جهان از اعتبار برخوردار بوده و به عنوان نظریات پایه مورد استناد متفکران عصر است، سخن گفتند.
در جشن امشب، مسلمانان سنگاپور برخی تعالیم و رهنمودهای به جای مانده از پیامبراکرم (ص) که از احادیث و روایات برگرفته شده، در قالب نمایش های کوتاه اجرا کردند.
در این جشن با شکوه که جواد انصاری سفیر ایران در سنگاپور و شمار کثیری از ایرانیان مقیم ، رهروان شیفته رسالت و امامت شرکت داشتند؛ امام جماعت شیعیان سنگاپور در سخنرانی مبسوطی ولادت حضرت محمد(ص) را طلوع خورشید فروزان نجات انسانیت در ظلمتکده جهالت و بربریت خواند و رهنمودهای اخلاقی و تربیتی آخرین رسول خدا را بهترین منشور و سرمشق برای زندگی همه جوامع بشری در تمام زمان‌ها در سراسر جهان خواند.
جواد انصاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور نیز با تبریک این دو رویداد عظیم ، به تمام مسلمانان ، پیامبر اسلام را منادی وحدت و رهبر بشریت برشمرد.
وی همچنین هرگونه تفرقه بین مذاهب اسلامی را از نگاه علمای اسلام مردود و محکوم دانست و با توجه به سختی ها و مصائب تحمیلی بر مسلمانان یمن، افغانستان، فلسطین و روهینگیا ، حمایت و ‌پشتیبانی از آن مظلومان را وظیفه تمام مسلمانان برشمرد.
شبس**آساق **1599 **1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سنگاپور ميلاد نبي اكرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

دریافت 35 MB کد خبر 6087761

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد