Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - جالوروسی در هفته سیزدهم سری A متحمل یک شکست خارج از خانه شد. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم سری A ایتالیا امشب (شنبه) تیم فوتبال رم در ادامه بازی‌های پرفرازونشیب خود، در خانه تیم اودینزه با یک گل تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این بازی را رودریگو دپل در دقیقه 54 برای تیم میزبان به ثمر رساند.

این نتیجه که با ثبت چهارمین شکست و هشتمین بازی بدون برد رم در این فصل سری A همراه شد، جالوروسی را با 19 امتیاز در رده هفتم جدول سری A نگه داشت. اودینزه اما با 12 امتیاز به رده شانزدهم جدول صعود کرد. رم در حالی تن به شکست داد که این هفته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید است.

امشب دو بازی دیگر در سری A‌ برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 یوونتوس صدرنشین میزبان اسپال است و در بازی دوم از ساعت 23 اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف فروزینونه می‌رود.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ اس رم سری آ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ اس رم سری آ آ اس رم سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل تیم سونگون ورزقان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه میزبان تیم فوتبال مس سونگون ورزقان بود.

این دیدار که ابتدا زیر بارش شدید باران برگزار شد دیداری پر برخورد بود که تیم فوتبال نفت و گاز نتوانست از موقعیت مناسب خود که یک ضربه پنالتی بود به خوبی استفاده کرده و امتیازات را با حریف آذربایجانی خود تقسیم کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا هفته بیست و نهم با ۳۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم فوتبال مس سونگون ورزقان هم با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

کد خبر 750185

دیگر خبرها

  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند