Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@05:40:33 GMT

لژیونرخلخالی در عمان چهارگله شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۶۰۷۷۳

لژیونرخلخالی در عمان چهارگله شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

در هفته هفتم لیگ دسته یک کشور عمان امید نصرتی بازیکن خلخالی تیم نادی السمایل با زدن یک گل به تیم نادی البشایر، چهار گله شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،امید نصرتی که پیش تر در تیم لیگ دسته یک کشور جمهوری آذربایجان بازی می کرد، حالا با حضور در تیم نادی السمایل کشور عمان با چهار گل زده و شش پاس گل می‌خواهد خود را به عنوان گل زن برتر این تیم مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با زدن گل‎های بازی در مقابل نادی البشایر، نادی الجعلان، نادی القریات و نادی السلام  امتیازات مهمی را برای تیم نادی السمایل کسب کرده است.

 

تیم نادی السمایل با 5 برد، دو مساوی و دو باخت توانسته است با 17 امتیاز در ردیف ششم لیگ دسته یک کشور عمان قرار بگیرد.

 

در حال حاضر امید نصرتی و جمال دلیر دو بازیکن مطرح شهرستان خلخال استان اردبیل در تیم نادی السمایل کشور عمان توپ می زنند و تا سال 2020 با این تیم قرارداد دوساله دارند.

 

انتهای پیام / 

 

 

فوتبال دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور

به گزارش خبرکزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تبم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان، پس از پیروزی مقابل رقیبان در مرحله نهایی رقابت‌های دسته ۲ باشگاه‌ههای ایران، به لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کردند.


مرحله‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۲ هندبال آقایان کشور از یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شاهرود برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان