Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: چهاردهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام شاهد، هفتم تا نهم آذرماه جاری در ارومیه برگزار می ‌شود.

کیومرث پورایراندوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت سه روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود و 10 تیم داخلی و خارجی در آن شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سه تیم در قالب تیم ملی ایران، 2 تیم از آذربایجان غربی و پنج تیم از کشورهای ارمنستان، روسیه، جمهوری آذربایجان، سوریه و ترکیه در این رقابت ها حضور می یابد.
وی با اشاره به اینکه پیشتر دومین دوره این مسابقات در سال 1382 به میزبانی ارومیه برگزار شده بود، ادامه داد: اتحادیه جهانی کشتی در سال 2016 میلادی این رقابت‌ها را به‌ عنوان معتبرترین مسابقات رده سنی جوانان در 2 بخش فرنگی و آزاد انتخاب کرد.
رییس هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: هدف اصلی تیم‌ها از شرکت در جام بین المللی شاهد حضوری قدرتمند و آماده سازی کشتی گیران برای المپیک 2020 توکیو است.
پورایراندوست افزود: تامین هزینه های مالی این مسابقات را یکی از بانک ها بر عهده گرفته و تاکنون ریالی از بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه نشده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تیم ملی کشتی ارمنستان برای برگزاری اردوی تدارکاتی و حضور در این مسابقات در شهر ارومیه به سر می برد، گفت: این تیم با ترکیب کشتی گیران ملی پوش خود از جمله سه قهرمان اروپا و چندین کشتی گیر شاغل در لیگ آلمان برای برگزاری اردوی مشترک با تیم کشتی آذربایجان غربی به ارومیه آمده است.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام فدراسیون تیم ملی ایران در قالب سه تیم در اوزان 10 گانه به سرمربیگری «حمید با وفا» در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شاهد شرکت می کند.
سیزدهمین دوره رقابت‌های بین‌ المللی کشتی جوانان جام شاهد آذر ماه سال گذشته به میزبانی شهر کرج با حضور تیم‌هایی از روسیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، سوریه، لبنان، اوکراین، ارمنستان، قزاقستان، بلاروس و نیجریه در رشته های فرنگی و آزاد برگزار شد.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي جام شاهد اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود