Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سوم آذر ماه؛ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک زنجانی از جعبه سیاه پرونده نفتی شکایت کرد، توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت هفته آینده آغاز می‌شود، خبری از وضعیت صدور حکم حناچی ندارم و اعلام رای قطعی دادگاه تجدید نظر اعضای باند واردات شکر از مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی روز شنبه سوم آذر ماه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی: خبری از وضعیت صدور حکم حناچی ندارم

رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز بین التعطیلین است و خبری از صدور حکم حناچی ندارم.

اعلام رای قطعی دادگاه تجدید نظر اعضای باند واردات شکر + اسامی محکومین

اسماعیلی از اعلام رای قطعی دادگاه تجدید نظر در مورد یکی از پروند‌های مفاسد اقتصادی خبر داد.

کدام خودروها باید معاینه فنی داشته باشند؟

طبق قانون سه گروه خودرو باید امسال برای دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

رایزنی محسن هاشمی با وزیر اطلاعات/علوی: حکم حناچی صادر می‌شود

عضو شورای شهر تهران از برگزاری جلسه محسن هاشمی با وزیر اطلاعات خبر داد و گفت: در این جلسه علوی اعلام کرده مشکلی در خصوص حناچی برای شهرداری تهران وجود ندارد.

بابک زنجانی از جعبه سیاه پرونده نفتی شکایت کرد

وکیل مدافع بابک زنجانی از شکایت موکلش از «علیرضا زیباحالت منفرد» متهم دیگر پرونده فساد نفتی خبر داد.

توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت هفته آینده آغاز می‌شود

معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت با حقوق ماهانه کمتر از ۳ میلیون هفته آینده آغاز می‌شود.

پاسخ حکم حناچی تا آخر وقت اداری امروز داده می‌شود

نژادبهرام گفت: بعد از پیگیری‌هایی که شورا انجام داد به ما اعلام کردند که تا آخر وقت اداری امروز پاسخ نهادهای مربوطه برای صدور حکم ارسال خواهد شد.

«دوستداران کوهستان»، وعده گاه کوهنوردان برای پاکسازی کوه از زباله

گرچه کوهستان های ایران همه ساله در فصل های مختلف میزبان هزاران کوهنوردان و گردشگران داخلی و خارجی است، ولی فراموش نکنیم که هیچ کوهنورد یا گردشگری تمایل به عبور از مسیرهای مملو از زباله ندارد.

کیفرخواست پرونده‌های احمد عراقچی،‌ سالار آقاخان و شهرام جزایری صادر شد/ دستگیری مدیرعامل عظیم خودرو/ آخرین وضعیت پرداخت حقوق کارگران هفت تپه

کیفرخواست پرونده‌های معاون ارزی سابق بانک مرکزی‌،‌ سالار آقاخان و شهرام جزایری صادر شددادستان تهران از صدور کیفرخواست برای پرونده‌های احمد عراقچی،‌ سالار آقاخان و شهرام جزایری خبر داد.

زورگیری 3 سارق از مسافران با نصب آرم آژانس روی خودرو/ اعتماد بیجا در فضای مجازی، زندگی زن جوان را نابود کرد

زورگیری 3 سارق از مسافران با نصب آرم آژانس روی خودرو/ اعتماد بی جا در فضای مجازی، زندگی زن جوان را نابود کردمهم‌ترین حوادث امروز (شنبه سوم آذر ماه) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سطح اکثر جاده‌های کشور لغزنده است/ رانندگان حتما تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:سرعت و سبقت غیرمجاز وعدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه مهمترین علت تصادفات شبانه روز گذشته بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می‌شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ارزش اموال سرقتی توسط این باند را ۳ میلیارد ریال اعلام و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کرده و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087878

دیگر خبرها

  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!