Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ هفته سيزدهم ليگ انگليس با توقف خانگي منچستريونايتد و پيروزي مدعيان پيگيري شد.

به گزارش سرويس ورزشي آريا، هفته سيزدهم ليگ برتر انگليس با برگزاري 6 بازي در ساعت 18:30 آغاز شد. تيم منچسترسيتي صدرنشين با پيروزي 4 گله در خانه وستهم به روند درخشان خودش ادامه داد و 35 امتيازي شد. سيلوا (دقيقه 11)، استرلينگ (دقيقه 19) و سانه (دقايق 34 و 94) براي تيم گوارديولا در اين بازي گلزني کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تيم ليورپول که از دقيقه 82 به دليل دو کارته شدن هندرسون ده نفره بازي مي کرد توانست با 3 گل در خانه تيم واتفورد پيروز شود تا با 33 امتياز در رده دوم باقي بماند. صلاح در دقيقه 67 روي پاس مانه موفق شد قفل دروازه واتفورد را بشکند. الکساندر ارنولد در دقيقه 76 با يک ضربه آزاد ديدني اختلاف را بيشتر کرد و فيرمينو در دقيقه 89 گل سوم را زد. 

در ديگر بازي مهم تيم منچستريونايتد که به پيروزي نياز داشت نتوانست نمايش خوبي داشته باشد و در خانه با نتيجه تساوي بدون گل مقابل کريستال پالاس متوقف شد تا 21 امتيازي شود و در رده هفتم باقي بماند. پالاس در دقيقه 43 به گل رسيد اما داور با تصميمي درست اين گل را به دليل آفسايد مردود کرد. يونايتد هم در دقيقه 57 توسط لوکاکو به گل رسيد اما داور اين بار در تصميمي مشکوک اين گل را هم آفسايد اعلام کرد. 

در ديگر بازي ها تيم برايتون در غياب عليرضا جهانبخش با نتيجه 1-1 در خانه مقابل لسترسيتي متوقف شد. گلن ماري در دقيقه 15 براي برايتون گل زد اما واردي در دقيقه 79 از روي نقطه پنالتي بازي را مساوي کرد. تيم اورتون با تک گل سيگوردسون از سد کارديف گذشت. تيم فولام هم در نخستين بازي کلوديو رانيري توانست با نتيجه 3-2 از سد ساوتهمپتون بگذرد. 

در چهارجوب هفته دوازدهم رقابت هاي بوندسليگا آلمان عصر امروز از ساعت 18 به وقت تهران 5 بازي برگزار شد که طي آن ها دورتموند در خارج از خانه به پيروزي رسيد و بايرن مونيخ در آخرين لحظات برد را با تساوي عوض کرد.

در حضور 75 هزار تماشاگر ورزشگاه آليانز آرنا بايرن مونيخ تيم پنجم جدول ميزبان فورتونا دوسلدورف بود و در پايان با نتيجه 3-3 در مقابل مهمان خود متوقف شد. بايرن در دقايق 17 و 20 توسط نيکلاس سوله و توماس مولر به گل رسيد اما دودي لوکباکيو در دقيقه 44 يکي از گل ها را جبران کرد تا اختلاف در پايان نيمه اول به حداقل برسد. مولر در دقيقه 58 با دو گله کردن خود، اختلاف را مجددا دو گله کرد اما اين پايان کار نبود. لوکباکيو در دقيقه 78 بازي را 3-2 کرد و سرانجام در سومين دقيقه از وقت هاي اضافه هت‌تريک خود را تکميل کرد تا شاگردان نيکو کواچ در آخرين لحظات 3 امتياز را با يک امتياز عوض کنند. بايرن با اين تساوي 21 امتيازي شد تا در رده پنجم باقي مانده و با توجه به پيروزي دورتموند، با صدر جدول اختلافي 9 امتيازي پيدا کند. دوسلدورف نيز با اين تساوي 9 امتيازي شد و در مکان هفدهم جدول قرار گرفت.

در اپل آرنا ماينتز ميزبان دورتموند بود. زنبورها با گل دقيقه 66 پاکو آلکاسر (بازيکن اسپانيايي که به تازگي قرارداد خود را با دورتموند دائمي کرده) از حريف پيش افتادند اما ماينتز تنها 4 دقيقه بعد توسط رابين کوايسون همه چيز را برابر کرد. لوکاژ پيژچک در دقيقه 76 گل دوم و برتري شاگردان فاوره را به ثمر رساند تا دورتموند با پيروزي 2-1، 30 امتيازي شده و با نزديک ترين تعقيب کننده خود در صدر جدول اختلافي 7 امتيازي پيدا کند.

در ديگر مسابقات آينتراخت فرانکفورت با پيروزي خارج از خانه 3-1 مقابل آگسبورگ 23 امتيازي شد و در رده دوم قرار گرفت. دي‌گوژمن، هالر و ربيچ گل هاي شاگردان هوتر در اين ديدار را به ثمر رساندند.

در المپياشتاديون برلين هرتا در حالي که با نتيجه 3-1 از هوفنهايم عقب افتاده بود، به بازي بازگشت و حساب کار را 3-3 مساوي کرد. هوفنهايم و هرتابرلين با اين تساوي به ترتيب 20 و 17 امتيازي شده و در رده هاي ششم و هشتم جدول قرار گرفتند. وولفسبورگ نيز در خانه با تک گل روسيلون از سد لايپزيش گذشت تا شاگردان رانگنيک با 22 امتياز و سقوط به جايگاه چهارم، از تيم هاي بالاي جدول عقب بيفتند.

در يکي از مسابقات هفته سيزدهم لاليگاي اسپانيا ظهر امروز از ساعت 15 به وقت تهران رئال مادريد در ورزشگاه ايپوروا ميهمان ايبار بود و در پايان با 3 گل مغلوب ميزبان خود شد.

سانتياگو سولاري که بعد از 4 پيروزي متوالي در قامت سرمربي موقت رسما هدايت رئال مادريد را به عهده گرفته، تيمش را سيستم 3-3-4 و با اين نفرات روانه ميدان کرد.

کورتوا؛ اودريوزولا، واران، راموس، مارسلو؛ مودريچ، کروس، سبايوس؛ بيل، بنزما، آسنسيو

از اين مسابقه که خوان مارتينز قضاوت آن را به عهده داشت، 6435 تماشاگر ديدن کردند.

ايبار در دقيقه 16 به گل رسيد. توپ با حرکت پا به توپ کوکورلا به نيمه زمين رئال رسيد. بعد از يک و دو توپ در گوشه سمت چپ دوباره در اختيار کوکورلا قرار گرفت و او با ارسالي به محوطه جريمه کيکه را با کورتوا تک به تک کرد. ضربه کيکه با مهار کورتوا همراه شد اما توپ در نهايت توسط گونزالو اسکالانته وارد دروازه شد تا ايبار از مهمان صاحب نام خود پيشي گيرد. 

اين گل بعد از بازبيني به وسيله VAR توسط مارتينز مورد قبول قرار گرفت. نيمه اول اين مسابقه با همين يک گل به سود شاگردان منديليبار خاتمه يافت.

ايبار در دقيقه 52 به گل دوم هم رسيد. ضعف اودريوزولا در کنترل پاس کروس با تيزهوشي کوکورلا و توپ ربايي او همراه شد. ارسال کوکورلا با کنترل و سپس ضربه پاي راست سرگي انريک همراه شد تا ايبار اختلاف را به دو گل برساند.

به فاصله 5 دقيقه از اين گل، رئال مادريد گل سوم را هم دريافت کرد. يک ارسال بلند از جناح راست بدون دخالت هيچ بازيکني به سمت چپ رسيد، جايي که کوکورلا منتظر آن بود. ارسال کوکورلا روي دروازه با دخالت انريک از کورتوا گذشت تا کيکه در دهانه دروازه خالي گل سوم را هم به ثمر رساند و رئال را با شکستي سنگين مواجه سازد.

اين مسابقه در نهايت با برتري 3-0 ايبار بر رئال مادريد همراه شد تا اين تيم کوچک 18 امتيازي شده و خود را به مکان هفتم جدول در همسايگي رئال مادريد برساند. رئال نيز در امتياز 20 ماندني شد. در صورت پيروزي بارسلونا در مسابقه برابر اتلتيکومادريد، اختلاف شاگردان سولاري با آبي اناري ها در صدر جدول به 7 امتياز خواهد رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تاریخ ۸ مه در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.

دو تیم در شرایط متفاوتی هستند. رئال مادرید به تازگی قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده است و در سمت دیگر بایرن مونیخ کورس قهرمانی را به بایر لورکوزن باخته و پس از ۱۲ سال در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است.

با این حال هر دو برای یک هدف می‌جنگند. بایرن به دنبال فرار از یک فصل ناموفق قهرمانی چمپیونزلیگ را می‌خواهد و در سمت دیگر رئال مادرید خواهان تکمیل فصل فوق‌العاده‌اش با چمپیونزلیگ پانزدهم است.

در دیدار رفت در مونیخ که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، هر دو تیم موقعیت‌هایی را از دست دادند. سهم باواریایی‌ها در این فرصت‌های از دست‌رفته بیشتر بود، در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود بایرن دنبال می‌شد، آنها چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و نتوانستند اختلاف را بیشتر کنند و درنهایت گل مساوی را دریافت کردند.

مانوئل‌ نویر در گفت‌وگویی کوتاه با موندو دپورتیوو مدعی شد که آنها مستحق پیروزی در دیدار رفت بودند و حالا در بازی برگشت باید بی‌رحم‌تر ظاهر شوند تا به فینال صعود کنند.

او گفت: «این یک بازی بسیار مهم است. ما تا اینجا خوب کار نکرده‌ایم و فصل ما به لیگ قهرمانان بستگی دارد. اگر بتوانیم رئال را ببریم و سپس در ومبلی قهرمان شویم، با تمام ناکامی‌ها فصل را خوب به پایان می‌رسانیم و کمی از ناراحتی‌ها را کم می‌کنیم.

ما در بازی رفت می‌توانستیم پیروز شویم و الان با برد به آنجا برویم اما چند موقعیت مناسب را از دست دادیم. حالا هم کاملا توانایی شکست رئال را داریم و برای این کار فقط باید در مادرید از خود غریزه یک قاتل را نشان دهیم.»

دیگر خبرها

  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین