Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبری که به تازگی در مورد شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا تغییرات اساسی در شبکه اجتماعی خود ایجاد کند.به گزارش بلاغ،تغییرات اساسی شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام امروز در کنفرانس خود اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد تا یک طراحی جدید برای بخش پروفایل آزمایش کند که این موضوع می تواند برای کاربران جذاب و رویایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در پیامی اعلام کرد:« طی هفته های آینده ، شما شاهد تغییراتی در بخش پروفایل خواهیم بود و این تغییرات احتمالا در بخش آیکن ها ، دکمه ها و جا به جایی بین صفحات خواهد بود.» ترتیب عکس های شما تغییری نخواهد داشت و شما در این زمینه می توانید نفسی راحت بکشید.

دیگر شاهد دلبری تعداد فالوورها نخواهیم بود

نمونه ای از این تغییرات را در تصاویر زیر مشاهده می کنید. شاهد یکی از موارد که خیلی نگاه ها را به خود جلب می کند تغییرات در بخش تعداد فالوورها است که سعی شده توجه ها توسط این شرکت از آن دور شود. گفته شده اندازه فونت تعداد فالوورها کوچک تر خواهد شد و دیگر در بالای صفحه پروفایل نخواهد بود. توییتر هم چندی پیش اعلام کرد که تغییراتی مشابه را قرار است به زودی در نسخه iOS این برنامه اعمال کند.

حذف فالوورها ، کامنت ها و لایک های جعلی

سیاست این دو شرکت به گونه ای است که قصد دارند به مکالمات بین کاربران بیشتر توجه کنند تا آنها ارتباط با معنی تری با یکدیگر داشته باشند و دیگر به اعداد و ارقام دقت نکنند. اینستاگرام شکی نیست که به اعتبار خود توجه ویژه ای دارد و اخیرا هم تمرکز خود را روی فالوورها ، کامنت ها و لایک های جعلی قرار داده است.

تغییرات آیتم های مختلف اینستاگرام

دکمه های Follow و Message در کنار یکدیگر قرار دارند و شما می توانید دوستان مشترک خود را در زیر این بخش مشاهده کنید. چارچوب عکس ها ، پست ها و عکس های تگ شده تغییری نخواهند کرد و به نظر می رسد بخش IGTV صفحه مخصوص به خود را در آینده داشته باشد. برای اکانت های کسب و کار ، یک بخش خرید ، راهنما ، تماس ، شروع دوباره به این صفحات اضافه خواهد شد.

آزمایشات مختلف روی تغییرات جدید اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرده است که روی این تغییرات در حال آزمایش و کار است و گفته شده بخش های مختلفی را در هفته های آینده به برنامه ی خود اضافه خواهد کرد. این کمپانی اعلام کرد بازخورد پروفایل های جدید را خواهد دید و پس از بررسی این بازخوردها باز هم تغییراتی را در این برنامه شاهد خواهیم بود.

تصمیمات جدید شبکه های اجتماعی مختلف

اینستاگرام از زمان تغییرات مدیریتی خود ، برنامه های بلند مدتی را برای تغییرات برنامه ی خود انتخاب کرده که می تواند نگاه خیلی از کاربران را در آینده به خود جلب کند. فعلا خبرهای کمی در مورد تغییرات اینستاگرام منتشر شده است ولی می توان حدس زد که این تغییرات بیشتر از این ها خواهد بود. شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، اینستاگرام یا حتی اسنپ چت ، در چند ماه اخیر سیاست های مختلفی را دنبال می کنند که می تواند در نوع خود جالب باشد. رقابت این شبکه ها با یکدیگر می تواند باعث رشد آنها در بخش های مختلف و خلق ایده های جدید شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در نشست امروز شورای فرهنگی عمومی گیلان، اولویت‌های تاکید بر تقویت هرچه بیشتر سبک زندگی اسلامی - ایرانی با محوریت زیست عفیفانه، تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از کاهش نرخ زادآوری، بهره گیری مناسب از ظرفیت‌ها و جلب مشارکت‌های مردمی برای تقویت امور فرهنگی، اجتماعی و دینی، تعمیق و ترویج آموزش‌های مرتبط با بنیان‌های فکری و رفتاری در قبال ارزش‌های اسلامی و انسانی و لزوم حمایت از روند تولید و توزیع محصولات فرهنگی با لحاظ فرهنگ بومی و محلی تصویب شد.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان در این نشست تحلیلی از نقش گیلان به عنوان دروازه‌ی ورود و خروج کشور به اروپا ارایه کرد و مواجهه‌ی با فرهنگ منحط و بیگانه را از تهدیداتی دانست که تا امروز در بستر تاسی از آموزه‌های ناب شیعی و ارادات به مکتب اهل بیت توانسته هویت تاریخی مردم این دیار را حفظ کند.

آیت الله فلاحتی همچنین گردشگر پذیر بودن گیلان را از دیگر عواملی دانست که موجب شده زمینه‌ی رویارویی فرهنگ بومی استان با خرده فرهنگ‌های سایر مناطق ایران فراهم شود و این روند اگر به درستی پایش و نظارت نشود میتواند به بروز تهدیداتی درحوزه‌های اجتماعی و فرهنگی گیلان منجر شود.

امام جمعه‌ی رشت افزود: میهمان پذیر بودن مردم گیلان باعث شده تا زمینه‌ی افزایش روزافزون گردشگران از سراسر کشور به این استان فراهم آید.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مستمر مجموع دستگاه‌های فرهنگی، نظارتی و انتظامی برای ترویج فرهنگ زیست عفیفانه با محوریت عفاف و حجاب و پیشگیری از بی مبالاتی‌های فرهنگی در جامعه ، اضافه کرد: تداوم این روند، در بستر بهره گیری از همراهی مردم می‌تواند مظاهر فرهنگ مخرب در روند رفتار‌های اجتماعی را به حاشیه رانده و زمینه‌ی حرکت به سوی تعالی را فراهم کند.

امیر حسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هم در سخنانی با تشریح اولویت‌های فرهنگی - اجتماعی استان، لزوم تاسی از نقشه‌ی مهندسی فرهنگی کشور را با لحاظ مولفه‌ها و برش‌های استانی خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان هم در این نشست از برگزاری اجتماع مردمی برای حمایت از عفاف و حجاب خبر داد و افزود: این همایش ۲۲ اردیبهشت ماه با دعوت از یک سخنران ملی در رشت برگزار خواهد شد. 

در ادامه‌ی این نشست، هر یک از اعضای شورای فرهنگ عمومی گیلان در سخنانی، با اشاره به عمده‌ترین تهدیدات فرهنگی و چالش‌های دیدگاهی نسل جدید، بر لزوم حفاظت از فرهنگ ملی و بومی و نحوه‌ی مواجهه و مقابله با فرهنگ مهاجم تاکید کرده و تقویت شاخص‌های ملی و دینی را در ایجاد مصونیت مقابل تهاجم فرهنگ بیگانه، اثر بخش دانستند.

دیگر خبرها

  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت