Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@15:04:08 GMT

۶ کشته در تصادف جاده استان همدان +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۶۲۶۹۰

۶ کشته در تصادف جاده استان همدان +عکس

روح‌الله گمار رئیس پلیس‌راه شهرستان نهاوند اظهار داشت: متأسفانه ساعتی قبل در پی برخورد یک دستگاه کامیون حمل سوخت با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور نهاوند - فیروزان تقاطع روستا‌های چولک و دهقان آباد، ۶ سرنشین خودروی ۴۰۵ در دم جان باختند.

وی با اشاره به اینکه در پی وقوع این حادثه عوامل امداد جاده‌ای فیروزان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند، گفت: ۶ سرنشین سواری ۴۰۵ به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: هموطنان و همشهریان با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و کاهش دید در شرایط بارندگی رعایت فاصله طولی، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از حرکات نمایشی را مد نظر داشته باشند و حتی‌المقدور از مسافرت‌ها و خارج شدن‌های ... ضروری از منازل در روز‌های بارانی پرهیز شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف تصادف جاده ای حادثه جاده همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان