Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 5 تن در تصادف شدید خودروی پژو با تریلی در جاده نهاوند کشته شدند.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: امروز ٣ آذر ٩٧ حدود ١٩:٣٠، بر اثر تصادف یک دستگاه پژو ۴٠۵ با تریلی در محور نهاوند -فیروزان ۵ نفر جان باختند.

وی افزود: با اعلام حادثه Incident به اورژانس ١١۵ بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند ولی متأسفانه حادثه دیدگان به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ایران خودرو قیمت جدید پژو 206 تیپ 2 را اعلام کرد کمین 2 مشتری مسلح برای پولدارهای عضو سایت دیوار + عکس تجاوز راننده مترو به یک مسافر زن در مقابل مردم +عکس تجاوز دو برادر به مرد برهنه در پارک + عکس اسامی اعضای باند واردات شکر اعلام شد +جزییات حکم قطعی دادگاه تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث پژو جاده تریلی نهاوند تصادف شدید عکس تجاوز پسر ایران من روزنامه ازدواج فیلم جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید