Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هفته بسیج ملایر جهادگران بسیجی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند

ایسنا/اردبیل همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و به همت کمیته امداد استان اردبیل از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل تجلیل شد و هم چنین با تقبل برخی از خیرین حاضر در مراسم تعدادی از آرزوهای کودکان تحت پوشش برآورده شد.

در این مراسم که شامگاه دوشنبه در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر اردبیل برگزار شد، خیرین و حامیان ایتام با هدف برآورده کردن آرزوهای کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین، بادکنک‌های تهیه شده را که در دل آنها آرزوهای کودکانه خود را نوشته بودند در دست گرفته و نسبت به برآورده شدن آرزوهای فرزندان ایتام قول مساعد دادند.

در بادکنک‌ آرزوها، عمدتا کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین از حامیان خواستند تا نسبت به خرید لوازم خانگی، دوچرخه، کیف و کفش و البسه و سایر آرزوهای کودکانه آنها اقدام کرده تا حوایج آنها برطرف شود.

در این مراسم خیر خوشنام اردبیلی به نمایندگی از خیرین و حامیان با تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع)، سیره و سلوک ائمه اطهار(ع) را الگوی رفتاری خیرین و نیکوکاران دانست و اظهار کرد: کمیته امداد رسالت حساس و خطیری را برعهده گرفته تا در کنار ایتام به سایر نیازمندان اعم از معلولان و بیماران زمینگیر نیز ارائه خدمات کرده و دغدغه آنها را رفع کنند.

یعقوب عباسی از کمیته امداد اردبیل خواست؛ برای اشتغال مددجویان و خودکفایی آنها نسبت به پرداخت تسهیلات و افزایش مبلغ وام خوداشتغالی اقدام کرده تا بخشی از دغدغه این خانواده‌ها با خودکفایی برطرف شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با دلجوئی از ایتام و کودکان یتیم بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نیز یتیم بود اما به درجه رحمه للعالمین رسید و شایسته است ایتام به این اصل ایمان داشته باشند که با تحصیل شایسته و تلاشی مضاعف می‌توانند جای خالی پدران خود را پر کرده و در تحول آینده کشور نقش آفرین باشند.

عباسی افزود: انتظار می‌رود این کودکان در بهترین شرایط تحصیل کرده تا موقعیتی مناسب کسب کنند و برای جمهوری اسلامی ایران فردی مفید فایده باشند.

در این مراسم علاوه بر برآورده شدن آرزوی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و اجرای سرود، از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین تجلیل و تکریم شد.

در پایان این مراسم، ضیافت افطاری نیز برگزار و ایتام و محسنین میهمان سفره امام حسن مجتبی(ع) شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود