Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در خانه و در حالی که 3-1 از حریف پیش بود، 3-3 برابر فورتونا دوسلدورف متوقف شد.

طرفداری - بایرن مونیخ نتوانست در آلیانز آرنا از سد فورتونا دوسلدورف بگذرد. آنها 2-0 و در ادامه 3-1 از میهمان پیش افتادند ولی در نهایت نتیجه بازی 3-3 بود.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، نیکو کواچ بعد از تساوی بایرن با دوسلدورف در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد:

احتمالا می توانید تصور کنید که چه احساسی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا نمی دانم چه کلمه ای قوی تر از عصبانی وجود دارد که بتوانم در مورد حالم استفاده کنم. ما بازی را در اختیار داشتیم و مدت زیادی از بازی را از حریف پیش بودیم. واقعا نمی توانم به آن فکر کنم. من خیلی عصبانی هستم.

وی در ادامه افزود:

واقعا نمی فهمم چطور از فرصت هایی که داشتیم و خلق کردیم استفاده نکردیم. البته نوع دفاع ما روی سه گل دریافتی بدتر از آن بود. شما نمی توانید در بوندس لیگا به این شکل دفاع کنید. اصلا مهم نیست تیم مقابل ما به تازگی به بوندس لیگا آمده یا رقیب ما در لیگ قهرمانان اروپاست. اگر چنین اشتباهاتی مرتکب شوید مجازات می شوید. این اشتباهات فردی هستند و هیچ مربی در دنیا نمی تواند از بروز آنها جلوگیری کند.

کواچ در مورد غیبت گرنابری گفت:

سرژ دو روز پیش از ناحیه عضله احساس ناراحتی کرد. دیروز در آخرین تمرین قبل از بازی او گفت نمی تواند به سرعت بدود. دیشب سعی کردیم او را آماده بازی کنیم ولی عملی نشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال