Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازیکنانی که در نیم فصل اول لیگ عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشتند در تعطیلات نیم فصل از استقلال جدا خواهند شد.

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال با امیدواری از آینده این تیم حرف می زند و اعتقاد دارد روزهای ناخوشی که گریبان این تیم را فرا گرفته به زودی پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست باشگاه استقلال درباره گروه بندی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، بخشیده شدن روزبه چشمی، اضافه شدن بازیکنان و مربی جدید به استقلال و .. صحبت های جالبی را مطرح کرد که در زیر خواهید خواند.

از گروه بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شروع کنیم، با تیم های الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر در یک گروه قرار گرفته اید نظرتان چیست؟
درست است که در سخت ترین گروه و یا به عبارت ساده تر در گروه مرگ قرار گرفتیم اما تیم بزرگ استقلال هیچ گونه نگرانی ندارد و این تیم های دیگر هستند که باید از استقلال بترسند.
استقلال در طول تاریخ پرافتخار خود موفقیت های زیادی را به دست آورده و با اطمینان می گویم مجموعه تیم ما بابت همگروهی با این تیم هایی که نام بردید هیچ گونه نگرانی ندارد.

پس اعتقاد دارید استقلال از گروه مرگ صعود می کند؟
استقلال در فصل گذشته نیز چنین شرایطی را تجربه کرد اما با قدرت از گروه خود راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد و اگر دچار بدشانسی و اتفاقات دیگری نمی شدیم می توانستیم تا فینال پیش برویم.
به هواداران استقلال قول می دهم با قدرت از گروه خود به عنوان تیم اول صعود می کنیم.

قبول دارید برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا استقلال نیاز به تقویت دارد؟
قطعا همین طور است و برای تقویت تیم برنامه های خوبی داریم که اجرایی خواهد شد. کادرفنی، مدیریت و اعضای کمیته فنی باشگاه به دقت بازی های استقلال در لیگ برتر و جام حذفی را مورد آنالیز فنی قرار دادند و به خوبی از نقاط ضعف و قدرت تیم شناخت دارند و بر اساس این آنالیزها اقدام به تقویت تیم برای حضوری پرقدرت در نیم فصل دوم خواهیم کرد.

استقلال نیاز به جذب چند بازیکن بسیار با کیفیت دارد، این موضوع مد نظرتان هست؟
برای جذب بازیکن معیارهایی داریم که بر اساس آن عمل می کنیم. با توجه به کمبودهایی که داشتیم نفراتی به خدمت خواهیم گرفت که بتوانند به استقلال کمک کنند و باری از دوش تیم بر دارند.

درباره لیست خروجی استقلال حرف و حدیث های زیادی مطرح است. این فهرست چه زمانی اعلام می شود؟
باور کنید تا همین لحظه که با شما حرف می زنم تصمیمی درباره این موضوع گرفته نشده و شفر نیز درخواستی در این باره نداشته است. اهل پنهان کاری نیستم و اگر چنین چیزی وجود داشت حتما درباره آن اطلاع رسانی می کردم.

شایعه شده بود در نشستی که شفر با شما داشت در این باره صحبت هایی به میان آمد؟
اصلا این موضوع صحت ندارد و این شایعه را تکذیب می کنم. در حال حاضر زمان انجام این کار نیست اما در خصوص لیست خروجی استقلال نکته ای را باید مطرح کنم.
بازیکنانی که نتوانستند در استقلال مهره تاثیر گذاری باشند و به تیم کمک کنند در فهرست خروجی قرار خواهند گرفت و نفرات جدیدی جذب می کنیم.

آیا الحاجی گرو و مارکوس نیومایر در این فهرست خروجی هستند، انتقادات از آن ها زیاد است؟
بحث من کلی بود و با ملیت بازیکنان ارتباطی ندارد. براساس همان آنالیزهای کمیته فنی و اعضای کادر فنی و نمراتی که بازیکنان در نیم فصل اول گرفته اند فهرست خروجی شکل می گیرد و البته این به آن معنا نیست که بازیکنانی که از استقلال جدا می شوند بازیکنان بی کیفیتی هستند شاید آن ها در تیم های بعدی که حضور داشته باشند بتوانند ستاره شوند.

بحث اضافه شدن مربی به جمع کادر فنی باشگاه استقلال به کجا کشیده شد؟
در این باره سرگرم بررسی و تحقیق هستیم و به زودی چند عضو به کادر فنی باشگاه استقلال اضافه خواهند شد.

چند عضو به کادر فنی اضافه می شوند؟
منظور من این بود که باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال آلمان نامه ای را زده و از آن ها خواسته مربیانی که کارنامه خوبی داشته و موفق بوده اند را به ما معرفی تا بتوانیم با بررسی رزومه هایشان با موافقت شفر بهترین گزینه را به جمع کادرفنی تیم اضافه کنیم.

بازگشت مامه تیام و یا سرور جپاروف چقدر حقیقت دارد؟
این صحبت ها شده اما آن را تایید نمی کنم. خبرهای بسیار خوشی در راه است و هواداران ما قطعا شاد خواهند شد. این مژده را به هواداران می دهم که سورپرایزها بزرگی در راه است.

اگر باشگاه استقلال قصد جذب مامه تیام را داشته باشد باید در حدود 1 میلیون دلار بابت رضایت نامه او به باشگاه العجمان پرداخت کند که منطقی به نظر نمی رسد.
ما با عجمان مذاکره نکردیم. تیام دنبال بازگشت نیست و ما نیز او را نمی خواهیم. این پرونده بسته است و دو طرف علاقه ای به همکاری ندارند.

استقلال شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر ندارد و انتظارات هوادران زیاد است، این انتظارات برآورده می شود؟
شک نداشته باشید استقلال مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و در بازی های آینده با امتیازاتی که جمع می کند خودش را به جمع بالانشین های جدول می رساند.
همه مجموعه استقلال با انگیزه و روحیه ای که دارند می خواهند در پایان فصل استقلال را به جایگاهی برسانند که انتظارات میلیون ها هوادار عزیز و دوست داشتنی مان برآورده شود.

فاصله امتیازی استقلال با صدر جدول زیاد است؟
در نظر داشته باشید هنوز تا پایان فصل بازی های زیادی باقی مانده و هنوز یک نیم فصل دیگر در پیش است. فصل گذشته را به یاد بیاورید استقلال در نیم فصل دوم جان دوباره ای گرفت و توانست به همان تیم پرقدرت که همه انتظار داشتند تبدیل شود و این اتفاق دوباره رخ خواهد داد.

حمایت شما تا چه زمانی از وینفرد شفر ادامه خواهد داشت؟
شفر مربی توانمندی است و از او حمایت می کنیم. سرمربی آلمانی ما توانایی فنی اش را در فصل قبل نشان داد و به طور حتم بازهم ثابت خواهد کرد مربی بزرگ و با دانشی است که می تواند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

ماجرای روزبه چشمی نیز حل شد و او مجوز حضور در تمرینات استقلال را دریافت کرد.
در هر خانواده ای اختلاف سلیقه به وجود می آید و این موضوع کاملا طبیعی است. روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی فرزندان استقلال محسوب می شوند که به تیم خود علاقه و تعصب زیادی دارند.
ما سعی کردیم این مشکل را در خانواده استقلال حل کنیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و آن ها مثل گذشته در خدمت تیم محبوب خود خواهند بود.

پرونده سوپرجام باشگه های ایران هنوز ادامه دارد، این رای چه زمانی اعلام می شود؟
با قاطعیت رای سوپرجام را در دادگاه عالی ورزش پیگیری می کنیم. 22 هزار فرانک سوئیس را پرداخت کردیم و متاسفانه سازمان لیگ در این رابطه کم لطفی زیادی به ما کرد.
نزدیک به 100 صفحه دفاعیات خود را ارائه و دیروز آخرین فرصت طرف دیگر برای دفاع از خود بود. به نظرم می رسد به زودی و ظرف چند ماه آینده، رای صادر خواهد شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.»

این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند، ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!