Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبری تهیه کننده سینما تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره فیلم سینمایی«وکیل مدافع» که در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال فیلمبرداری است،گفت: این فیلم در ژانر کمدی و با مضمون دفاع مقدس است که شباهت هایی را با فیلم «لیلی با من است» دارد ولی اثر کاملا متفاوتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کارگردانی این کار به صورت گروهی توسط سلما بابایی فرزند شهید بابایی و ونداد دوشن انجام می شود که یکی کار بازی ها و هدایت بازیگرها را بر عهده دارد و کارگردان دیگر مسائل فنی را عهده دار است که تا  به اینجا کار خیلی خوب پیش رفته است.

علی اکبری درباره نویسنده این کار تصریح کرد: طرح این فیلم نامه متعلق به ماشاالله شاه مرادی زاده است که در مشهد به مرشد شهرت دارد و بازنویسی آن را هم بابک کایدان و نگارش پایانی فیلم نامه را رضا مقصودی انجام داده است.

وی ادامه داد: این فیلم به موضوعات سیاسی و روز جامعه می پردازد که امیداوریم تا جشنواره فجر کار فیلمبرداری و مراحل فنی آن تکمیل شود و در جشنواره در کنار فیلم های دیگر به رقابت بپردازد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «وکیل مدافع»با اشاره به اینکه نقش اصلی این فیلم را یکی از بازیگران با سابقه سینما ایمان افشاریان ایفا می کند، بیان کرد: کوروش تهامی، محمود عزیزی، مجید یاسر بازیگران دیگری هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت، همچنین به دنبال  بازیگران دیگری هستیم تا در این فیلم مقابل دوربین قرار بگیرند.

علی اکبری گفت: محمدرضا سکوت مدیر فیلم برداری، اصغر نژاد ایمانی طراح صحنه و لباس، امیر روزبهانی مدیر جلوه های ویژه از عوامل اصلی این فیلم به شمار می روند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «وکیل مدافع»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان

«فیلم سینمایی مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، چند روزی است اکران عمومی شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمده است. فیلم مست عشق رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را زده و تنها پس از گذشت ۳ روز از اکران به فروش بیش از ۲۱ میلیاردی رسیده است؛ اما با این همه، مست عشق با نقدهای تند وتیزی مواجه شده است.

بازیگران مست عشق پارسا پیروزفر در نقش مولانا، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (پسر مولانا)، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، خالد ارگنچ در نقش بهاالدین ولد (پدر مولانا) خلاصه فیلم مست عشق این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. مدت زمان مست عشق ۱۰۵ دقیقه می‌باشد.

دانلود صوت نقد فیلم مست عشق

کد خبر 749026

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری