Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله محمدعلی تسخیری امروز (شنبه ۳ آذرماه) در نشستی با حضور جمعی از علمای اهل تشیع و تسنن، اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی تفرقه میان مسلمانان رژیم صهیونیستی است، دشمن صهیونیستی یک رژیم تروریست است که در حال مسلح‌کردن دشمنان مردم سوریه است.

آیت الله تسخیری ادامه داد: این گروه‌های تروریستی مورد حمایت کشور‌های غربی هستند و رژیم صهیونیستی هم آنان را مسلح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله تسخیری در ادامه از شیخ همام حمودی؛ رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق برای ارائه سخنرانی دعوت کرد.

شیخ همام حمودی اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهم به ما بصیرت بدهد تا بتوانیم اهداف خود را محقق و از جمله بتوانیم قدس را آزد کنیم.

حمودی گفت: سال‌های تکفیر تمام شد؛ تکفیری‌ها پیام‌های بدی برای همه مسلمانان داشتند و امروز موجودیت آن‌ها از بین رفته است و خدا را شاکریم که در عراق نیز با وحدت فرزندان نینوا، الانبار و صلاح الدین، گروه داعش شکست خورد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق اظهار کرد: امروز در مناطق آزاد شده نیازمند وحدت هستیم. بعد از اینکه این گروه فاسد که اسم دولت اسلامی را روی خود گذاشته بود از بین رفت، نیازمند وحدت بیشتری هستیم و لازم است از مجمع تقریب تشکر کنم که گام‌های عملی و اقدامات ضروری برای تقویت تقریب بین مذاهب برداشته است.

حمودی ادامه داد: امروز شرایط خوبی برای پیروزی بر ایده‌های تکفیری و تحقق وحدت فراهم شده است، در ادامه می‌خواهم به این سؤال جواب دهم که چه کسی می‌خواهد کشور‌های اسلامی را تجزیه کند؟ بدون تردید رژیم صهیونیستی که می‌خواهد ثبات در منطقه را از بین برده و با استفاده از شعار‌های طایفه‌ای و استفاده از برخی رژیم‌های منطقه به این هدف برسد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد قدرت برتر منطقه باشد و به همین دلیل از وحدت در منطقه هراس دارد. اسرائیل از تجزیه عراق حمایت کرد بنابراین باید در مقابل آن ایستاده و وحدت لازم را ایجاد کنیم.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرد: آمریکایی‌ها در راستای رضایت اسرائیل به فکر طرح خاورمیانه بزرگ افتادند، اما با پیروزی‌های محور مقاومت در منطقه، تجربیات تلخی برای آن‌ها رقم خورد. اوباما هم همین سیاست‌ها را در پیش گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد، چرا که مسلمانان در مقابل سلطه فرهنگی آن‌ها ایستادگی کردند.

حمودی اظهار کرد: ما در مقابل سلطه نظامی و فرهنگی ایستاده ایم و لازم است در مقابل سلطه فرهنگی هم بایستیم. در این راستا نیازمند حمایت بیشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

وی در پایان به بیان نکاتی درباره مسئله فلسطین پرداخت و گفت: قدس قبله اول مسلمانان و محور وحدت ماست و ما اقداماتی همانند انتقال سفارت آمریکا به قدس را به رسمیت نمی‌شناسیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: مسلمانان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟