Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@08:54:40 GMT

دومین دانشگاه برتر دانشگاه دانمارک

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۶۴۳۲۶

دانشگاه آرهوس دومین دانشگاه برتر کشور دانمارک است که در سال 1928 میلادی تاسیس شد.

به گزارش فارس، به نقل از «topuniversities»، دانشگاه آرهوس دومین دانشگاه برتر کشور دانمارک است که در سال 1928 میلادی تاسیس شد.

این دانشگاه در شهر آرهوس، دومین شهر بزرگ دانمارک قرار دارد و پردیس اصلی آن در مرکز شهر است؛ دانشگاه آرهوس چندین پردیس و بخش کوچک‌تر هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشگاه در اکثر رشته‌ها در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد ولی در 8 رشته کارشناسی و 60 رشته کارشناسی ارشد و دکتری، کلاس‌ها به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

در حال حاضر حدود 25 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که درصد توزیع آنها در مقاطع مختلف یکسان است.

شرایط توزیع دانشجویان بین المللی که تعداد آنها حدود 3 هزار و 700 نفر است یکسان نیست؛ به این صورت که 26 درصد آنان در مقطع کارشناسی و 74 درصد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

رشته‌هایی همچون دندانپزشکی، ارتباطات و مطالعات رسانه، باستان‌شناسی، سیاست، آمار و مطالعات محیطی، کشاورزی، پرستاری، روانشناسی، انسان‌شناسی، مطالعات محیطی، تاریخ، پزشکی، مدیریت، زبان شناسی، فلسفه، ریاضی و مهندسی مکانیک از جمله رشته‌های برتر دانشگاه آرهوس محسوب می‌شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بهترین دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند