Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مسعود چایچی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: آموزش‌های مقدماتی و عمومی حوزه ایمنی و آتش‎نشانی در این طرح به شهروندان ارائه می‌شود.

وی، با اشاره به نزدیک شدن روزهای سرد سال افزود: طرح «هرشهروند، یک آتش‌نشان» با هدف آموزش‌های پیشگیری ومقابله باحوادث فصلی نیز نظیر مسمومیت باگاز مونواکسیدکربن وآتش‌سوزی ناشی ازوسایل گرمازا مانند بخاری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..به شهروندان آموزش داده می‎‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، اعلام فراخوان عمومی این طرح را در روزهای پیش رو یادآورشد و گفت: اقشار مختلف شهروندان، می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل: نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان شماره 100000125000، مشارکت خود را در این طرح اعلام تا برنامه ریزیهای آموزشی صورت پذیرد.

چایچی، با بیان آمادگی کامل مربیان و کارشناسان این سازمان در مرحله نخست برای ارائه آموزش‌های آتش نشانی در طرح یادشده گفت:دوره های متعدد آموزش ایمنی عمومی برای گروه های مختلف جامعه در طول سال در مدارس، حسینیه‌ها، پایگاه های بسیج و... برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد:و طرح "هر شهروند یک آتش‎نشان" در واقع رویکردی فراگیرتر به موضوع فرهنگ ایمنی شهروندان دارد.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح «هرشهروند یک آتش نشان» در کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان کاشان، ارتقای بهداشت دهان و دندان دانش آموزان و کودکان را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح بیشتر در مدارس و خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت و خدمات جامعه سلامت اجرای می‌شود.
دکتر فرجی افزود: همکاران و کارشناسان مرکز بهداشت به مدارس مراجعه و دانش آموزان ابتدایی را معاینه می‌کنند و در صورت نیاز به خدمات دندانپزشکی بیشتر به مراکز بالاتر ارجاع می‌دهند.
وی گفت: کودکان ۳ تا ۶ سال هم با مراجعه به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت به صورت رایگان معاینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • دانشگاه کاشان درجایگاه سوم انتشار مقالات رتبه بندی آسیایی تایمز
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار