Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول از خاموش شدن مشعل گازهای همراه نفت شرق کارون توسط پتروشیمی مارون و پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس تا دو سال آینده خبر داد.

 

سیدمحمود نصرتی معاون مدیر فنی مهندسی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت طرح‌های جمع آوری گازهای همراه نفت در منطقه شرق کارون توسط شرکت‌های پتروشیمی با اشاره به سرمایه‌گذاری ١.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٢ میلیارد دلاری پتروشیمی مارون و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برای جمع آوری گازهای همراه نفت، گفت: با امضای این قرارداد با شرکت‌های پتروشیمی پیش‌بینی می‌شود تا ٢ سال آینده بیشتر مشعل‌ها خاموش شوند.

 

«مهدی آرامی» هم با اعلام اینکه در شرایط فعلی هشت پروژه به ارزش ١۶٧ میلیون دلار از سوی پتروشیمی مارون برای جمع آوری گازهای همراه سرمایه‌گذاری شده که حجم گاز رقمی بالغ بر ٧.٣ میلیون مترمکعب است، تصریح کرد: هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس هم برای جمع‌آوری گازهای همراه سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۴٩ میلیون دلاری را در دستور کار قرار داده است.

 

مجری پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، افزود: حجم گازهای جمع‌آوری شده توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس حدود ١٢٠ میلیون فوت مکعب گاز است که خوراک گاز پالایشگاه بیدبلند دو از این طریق تامین خواهد شد.

 

به گفته این مقام مسئول ارزش گاز هر میلیون فوت مکعب ٢ تا ۴ هزار دلار است که به لحاظ اقتصادی و مسائل زیست محیطی ارزش بالایی دارد.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه به همت صنعت پتروشیمی
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه