Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال توییتری عربستان که به "مجتهد" معروف است از تحرکات امنیتی در اطراف دفتر سلطنتی بعد از ترک کشور از سوی محمد بن سلمان در اولین سفر خارجی از زمان جنایت قتل جمال خاشقجی پرده برداشت. آفتاب‌‌نیوز : مجتهد که به انتشار اطلاعات از بالاترین هرم قدرت در عربستان معروف است و بعضا هم صحت این اخبار و اطلاعات ثابت می‌شوند توییت کرده که آنچه در اطراف دیوان سلطنتی رخ داده به دلیل برخی هرج و مرج‌ها و سردگمی‌ها در بین مقامات آل سعود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، وی فاش کرده است، این تحرکات امنیتی در اطراف دفتر سلطنتی بعد از ترک کشور از سوی محمد بن سلمان به مقصد کشورهای دیگر انجام گرفته است.
مجتهد در توییت دیگری آورده است، ۲۰ خودروی جیپ نظامی مجهز به توپ ۵۰ مم، دوربین‌های دید در شب و اشعه مادون قرمز در اطراف کاخ و قصر العوجا مستقر شده‌اند.
وی افزود: ناظران امنیتی که از فرودگاه بازگشتند از آنها خواسته شد برای حمایت از دفتر و ملک سلمان در آنجا بمانند. همچنین به آنها گفته شده تدابیر حمایتی ولیعهد توسط شرکت‌های جهانی لحاظ شده است.
مجتهد خاطرنشان کرد، در عین حال نظارت‌های شدیدی روی کاخ احمد در اشاره به احمد بن عبدالعزیز برادر کوچکتر ملک سلمان وجود دارد چراکه درخواست‌هایی برای تعیین جانشین دیگری به جای محمد بن سلمان و حمایت از ولیعهدی احمد بن عبدالعزیز در داخل کاخ سلطنتی مطرح شده است.
احمد بن عبدالعزیز اواخر ماه گذشته از لندن به عربستان بازگشت.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۸۶۹۱ تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تدابیر امنیتی بن سلمان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم نوربخش عکسی از خود در کنار علی اخوان در پشت‌صحنه سریال «نون خ» منتشر کرد.

کاظم نوربخش (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار)، است. وی با بازی در نفش سلمان سریال نون خ به شهرت رسیده است. او یکی از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت‌های هنری را از دوران مدرسه آغاز کرد و از سال ۷۰ به طور جدی به بازیگری پرداخت.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • خون شریک ۲ + فیلم