Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید تلفن‌هوشمند است. این شرکت مدت زیادی است که در میان رقبای خود یکی از محبوب‌ترین‌‌ها است. این شرکت همیشه به نقد کاربرانش توجه می‌کند. طراحان این شرکت با تقسیم کردن مدل‌های گوشی‌های خود بر اساس طراحی و قیمت، باعث شده‌اند که اکثر افراد با توان مالی متفاوت توانایی خرید محصولات آن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران سامسونگ مدتی است در انتظار عرضه گوشی‌های جدید این شرکت هستند.

اواخر ماه گذشته، سامسونگ خبر تولید سه گوشی هوشمند جدید شامل Galaxy A8s را داد. در حالی که سامسونگ هیچ اطلاعاتی از جزئیات این گوشی نداد، اعلام کرد که این دستگاه فناوری «first-time adoption» را خواهد داشت. تیزری که شرکت سازنده این دستگاه در فضای مجازی منتشر کرد، نشان می‌داد که این دستگاه به طور کامل بی حاشیه است و صفحه نمایش آن حتی بریدگی هم ندارد. در حال، سایت فناوری Ice Universe اظهار داشت که سامسونگ قرار است یک بریدگی بسیار کوپک در گوشیه نمایشگر برای دوربین جلویی این گوشی تعبیه کند.

از آن زمان به بعد، سامسونگ روی نمایشگر خود که دارای یک حفره برای دوربین سلفی است، نام مخصوصی گذاشته است؛ Infinity-O. پنل Infinity-O دارای یک بریدگی بسیار کوچک در گوشه سمت چپ بالای خود است که محل قرارگیری دوربین سلفی این گوشی خواهد بود. امروز، SlashLeaks یک تصویر از محافظ صفحه نمایش Galaxy A8s بارگذاری کرد که نشان می‌دهد همان گونه که انتظار می‌رود یک بریدگی بسیار کوچک در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر آن وجود دارد.

خبرهای منتشر شده حاکی از این است که Galaxy S10 هم دارای یک نمایشگر Infinity-O خواهد بود. با استفاده از یک دوربین داخل نمایشگر، تولیدکننده گوشی هوشمند نیازی ندارد که از یک ناچ یا دوربین بیرون جهنده استفاده کند تا گوشی خود را بدون حاشیه نمایشگر تولید کند.

شایعه شده است که سامسونگ Galaxy A8s با تراشه پردازنده Snapdragon 710 تولید خواهد شد. این پردازنده احتمالا با حافظه رم داخلی 6 گیگابایتی همراه خواهد بود. این گوشی در میان اولین گوشی‌های سامسونگ قرار خواهد گرفت که با نسبت تصویر 19.5:9 تولید می‌شود و با روشن ماندن همیشگی نمایشگر انتظار می‌رود که باتری آن هم 3000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد. گزارش‌ها نشان می‌دهد در پشت این دستگاه، دوربین سه‌گانه‌ای به صورت عمودی قرار گرفته است. سایت سامسونگ در آلمان رندرهایی از این گوشی را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد. اگر تصاویر و رندرهایی که از Galaxy A8s فاش شده‌اند، به واقعیت بپیوندند، می‌توان گفت این اولین گوشی سامسونگ است که از نمایشگر Infinity-O بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی Galaxy A8s جزئیات ظاهری آن را فاش کرد +تصاویر

انتهای پیام/

محافظ صفحه نمایش Galaxy A8s در فضای مجازی لو رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟

فرارو- آیفون 13 پرو مکس بدون توجه به حضور مدل‌های سری ۱۴ و ۱۵ اپل کماکان گرانقیمت‌ترین گوشی موبایل در ایران است.

قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر ZZA تا حدود ۱۳۵ میلیون بالا رفته و خود آیفون 13 معمولی با پارت‌نامیر CH دست‌کم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ردمی A2 پلاس آن طرف ماجرا جزو ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار است و با ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی قریب چهار میلیون فروخته می‌شود.

گلکسی A55 سامسونگ جزو نوبرانه‌های بازار است و این یکی در دسته میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد. مدلی که با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

پوکو X6 پرو که یکی دیگر از قدرتمندترین میان‌رده‌های بازار است، از A55 سامسونگ ارزان‌تر است و می‌شود با حدود ۱۷ میلیون سراغ خرید پوکو X6 پرو رفت. قیمت روز گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

9 میلیون تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)