Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی کلان‌شهر اراک ضمن مشکل‌دار عنوان کردن وضعیت کشتارگاه اراک گفت: بخشی از گوشت‌ها در این کشتارگاه آلوده است و بخشی از این گوشت‌های آلوده را افراد می‌برند و درجایی از کشتارگاه پنهان می‌کنند و آخر وقت انتقال می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ علیرضا مرادی عضو شورای اسلامی کلان‌شهر اراک عصر شنبه، در صحن رسمی این شورا ضمن مشکل‌دار عنوان کردن وضعیت کشتارگاه اراک گفت: بخشی از گوشت‌ها در این کشتارگاه آلوده است و بخشی از این گوشت‌های آلوده را افراد می‌برند و درجایی از کشتارگاه پنهان می‌کنند و آخر وقت انتقال می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی عنوان کرد: عکس‌هایی وجود دارد که همین امروز نیز این پنهان‌کاری در کشتارگاه رخ‌داده است که شهرداری باید در اسرع وقت به این قضیه ورود کند زیرا سلامت مردم با این اتفاق به خطر می‌افتد و باید برای آن فکری کرد.

وی توضیحات و توجیهات کشتارگاه را غیرقابل‌قبول دانست و ادامه داد: شیوه نظارت باید به نحوی باشد که اعضای شورا یا اعضای شهرداری در این مکان حضور پیدا نکنند بلکه با کمک قصاب‌ها و عوامل، چند نفر را مکلف کنید که یک هفته این فضا را رصد کنند تا اصل ماجرا مشخص شود چون نظارت با حضور اعضای شورا یا شهرداری، نظارت قرین به صحتی نیست.

این عضو شورا در ادامه ضمن تأکید بر اینکه وضع سد معبر در شهر به‌شدت فاجعه‌آمیز است تصریح کرد: اثری از پلیس ساختمان در شهر نیست و امروز اگر برای خرید در حدفاصل قائم‌مقام تا بازار حضور پیدا کنید،مشکلات عدیده‌ی روحی، روانی و فرهنگی برای شما ایجاد خواهد شد.

وی سپردن این مسئله به مناطق را مشکل اصلی دانست و ادامه داد: مردم در این حدفاصل با توجه به فعالیت مغازه‌داران و دست‌فروشان راه رفت‌وآمد ندارند.

مرادی از شهرداری خواست تا در اسرع وقت فکری در این رابطه شود زیرا تماس با سد معبر هم بی‌فایده است زیرا که این افراد هم در پاسخ می‌گویند که این نظارت به مناطق منتقل‌شده است.

وی اظهار کرد: حضور وانت‌بارها در شهر نیز مخل کسب مغازه‌های قانونی و مالیات‌دهنده است .

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی کلان‌شهر اراک:

نیمه‌تمام ماندن پروژه آفتاب بار منفی اجتماعی دارد

در بخش دیگری از این جلسه فدایی رئیس کمیسیون فنی و عمران به بررسی پروژه آفتاب پرداخت و تشریح کرد: پروژه آفتاب بهترین پروژه شهرداری است که متأسفانه چند سالی است به‌صورت معطل‌مانده و می‌بایست هرچه سریع‌تر مراحل اجرایی این پروژه آغاز شود.

فدایی با اشاره به بازدید انجام‌شده از این پروژه طی هفته گذشته عنوان کرد: نتیجه‌ای که از این بازدید به دست آمد این بود که به‌صورت کلی یا به‌صورت منفک پروژه را در قالب جذب سرمایه‌گذار شروع کنیم و در مقابل آن واگذاری واحدهای تجاری این محل در قالب کارشناسی را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: طولانی شدن این پروژه با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار دارد ازنظر اجتماعی بار منفی دارد و همچنین شهر، مردم و شورا از این تأخیر زیان معنوی زیادی متحمل می‌شوند .

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر ضمن اشاره به جلسه هفته آتی این کمیسیون با سرمایه‌گذار، خواستار تصویب انجام فراخوان مناقصه نسبت به واگذاری به‌صورت ۱۰۰ درصد تهاتری از محل خود پروژه شد ، که برخی از اعضای شورا با تأکید برگرفتن وام  ۲۰ میلیاردی برای این پروژه که مصوبه شورا را نیز دارد، با جذب سرمایه‌گذار مخالفت کردند.

همچنین در این جلسه بارأی اعضای شورا حجت‌الله مرادی نیز به‌عنوان عضو جدید کمیسیون ماده ۱۴ انتخاب شد و همچنین اختیاراتی از طرف شالی بگ سرپرست شهرداری، به خانمحمدی به‌عنوان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی تفویض شد.

تفویض اختیارات لازم به سرپرست جدید شهرداری کلان‌شهر اراک، ابوالفضل شالی بگ و اهدای ۲۵۰میلیون تومان کمک‌هزینه به تیم والیبال شهروند اراک و ۵۰ میلیون تومان به والیبال نشسته و ۵۰ میلیون تومان به بسکتبال با ویلچر از دیگر مصوبات این جلسه شورای اسلامی کلان‌شهر اراک بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است

به گزارش خبرنگار مهر محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان که با ریاست رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از بحران می‌شود مدیریت و کنترل به‌موقع آن مدنظر است تا عوارض احتمالی به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی طی سال‌های اخیر در کرمانشاه، افزود: به دلیل شرایط اقلیمی موجود، مجموعه‌ای از حوادث ممکن شامل حوادث کوهستانی، آتش سوزی پوشش گیاهی، پدیده ریزگردها، سیل، زلزله و… این استان را در بر می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای مجموعه این حوادث باید آماده باشیم، تصریح کرد: می‌طلبد این استان در بحث اعتبارات، تجهیزات و امکانات با یک عنایت ویژه دیده شود.

صحرایی با بیان اینکه ما وارث برخی از اقدامات و پروژه‌های نیمه تمام دولت‌های قبلی هستیم که باید آنها را به سرانجام برسانیم، گفت: یکی از این موارد بحث بازسازی مناطق زلزله زده سال ۱۳۹۶ کرمانشاه است که با اعلام جشن بی‌موقع اتمام بازسازی این مناطق، از ردیف اعتباری بودجه حذف شد.

وی اضافه کرد: در حالی که هنوز هم خرابی‌های زلزله قابل مشاهده است و ده‌ها ساختمان دولتی و عام‌المنفعه تخریب شده در این مناطق باقی مانده‌اند و قابلیت استفاده ندارند.

صحرایی تاکید کرد: برخی از این ساختمان‌ها تا مرحله ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم پیش رفته، اما با اعلام جشن اتمام بازسازی هم اکنون بلاتکلیف رها شده و کمترین اتفاقی برای بازسازی آنها انجام نشده است.

وی از راه آهن کرمانشاه به‌عنوان دیگر پروژه نیمه تمام افتتاح شده در دولت قبلی نام برد و گفت: برای ادامه این راه آهن تا شهر کرمانشاه در حال حاضر یک همت اعتبار نیاز است.

به گفته صحرایی، این پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده در دولت قبلی، بیش از پیش بر دوش کرمانشاه سنگینی می‌کند.

استاندار کرمانشاه به مسئله آبشوران پرداخت و تاکید کرد: در حال حاضر وجود این رودخانه خطرساز و به دغدغه مردم شهر کرمانشاه تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: اگر آبشوران ساماندهی شود، نه تنها رفع بحران صورت گرفته بلکه مسیر این رودخانه به یکی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های تفریحی شهر کرمانشاه تبدیل می‌شود.

صحرایی گفت: بر اساس برآوردها ۲.۷ همت برای بازسازی و ایمن سازی مناطق زلزله زده و ۱.۳ همت برای ایمن سازی سایر نقاط و در مجموع چهار همت برای ایمن سازی این استان نیاز است.

کد خبر 6090256

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟