Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نحوه اعزام نفرات به مسابقات انفرادی و دونفره جهانی ۲۰۱۹ مجارستان و قهرمانی ۲۰۱۹ تیمی، انفرادی و دونفره آسیا در اندونزی و زمان اجرای آیین نامه جدید انتخابی تیم های ‌ملی در سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

پس از مشخص شدن چهار سهمیه برای آقایان و دو سهمیه برای بانوان از طرف فدراسیون برای اعزام به مسابقات انفرادی و دونفره بزرگسالان جهان ‌و چهار سهمیه آقایان و چهار سهمیه بانوان برای مسابقات قهرمانی تیمی ، انفرادی و دونفره بزرگسالان آسیا ، با پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان آقایان و حمیده ایرانمنش مربی تیم ‌ملی بزرگسالان بانوان، دو نفر برتر رنکینگ جهانی و دو نفر برتر رنکینگ ملی در بخش آقایان و دو نفر برتر رنکینگ‌ جهانی در بخش بانوان ، به مسابقات جهانی انفرادی و دونفره ۲۰۱۹ مجارستان اعزام و برای مسابقات تیمی ، انفرادی و دونفره قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا در اندونزی ، خرداد ماه ۱۳۹۸ طبق آیین نامه جدید مسابقات انتخابی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح بسیار بالای مسابقات انفرادی و دونفره جهانی ، کم شدن سهمیه قاره آسیا برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ و بالطبع دوچندان شدن اهمیت رنکینگ‌ جهانی برای اخذ سهمیه المپیک، اختصاص امتیازات بسیار بالای رنکینگ در مسابقات قهرمانی جهان ، درخواست مربیان به منظور تمرکز بر روی نفرات نخبه که در حال حاضر بالاترین رنکینگ جهانی را داشته و دارای شانس بیشتری برای حضور در المپیک می باشند ،  موجب گردید ریاست فدراسیون پس از اخذ نظرات کارشناسی و با عنایت به شرایط موجود ، با  پیشنهادات مربیان تیم های‌ ملی موافقت نمایند.

از طرفی آیین نامه جدید انتخابی تیم های ملی ، با اهمیت دادن هم زمان به رنکینگ جهانی و رنکینگ ملی ، برای مسابقات انتخابی قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا در خرداد ماه اجرایی خواهد شد.

طبق این آیین نامه و در کلیه رده های سنی ، ۴ نفر برتر رنکینگ‌ جهانی ، چهار نفر برتر رنکینگ ملی سال ۹۷ ، چهار نفر برتر از بین نفرات پنج تا بیست رنکینگ ملی سال ۹۷(بعد از کنار گذاشتن چهارنفر اول رنکینگ جهانی و رنکینگ ‌ملی) با برگزاری مسابقات پری راند ، مجموعا ۱۲ نفر بدون امتیازات پایه در مسابقات انتخابی حاضر می شوند ، ضمن اینکه آخرین رنکینگ ملی در سال ۱۳۹۷ برای ورزشکاران ملاک عمل قرار می گیرد و برگزاری تورهای ایرانی رنکینگ دار سال ۱۳۹۸ پس از انتخابی قهرمانی آسیا برنامه ریزی می گردد.

مقرر گردیده مسابقات انتخابی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سال ۹۷ طبق آیین نامه موجود برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم های ملی جهان مسابقات قهرمانی آسیا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی