Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از شرکت ملی نفت ایران، سید عبدالله موسوی  در نشست خبری با اشاره به اینکه این شرکت 73 دستگاه حفاری شامل 70 دکل خشکی و سه دکل دریایی ملکی دارد، گفت: چینش این دستگاه ها هر ساله بر اساس برنامه تولید که از سوی شرکت ملی نفت ایران تبیین و ابلاغ می شود، شکل می گیرد.

این مقام مسئول افزود: شرکت ملی حفاری ظرفیت بالایی برای ارایه عملیات حفاری و خدمات جانبی در کشور و خارج از کشور دارد و هم اکنون بخش عمده نیازهای صنعت نفت در این زمینه توسط ملی حفاری تامین و ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیوند با این مطلب به برنامه های توسعه ای شرکت در جهت حضور در بازارهای بین المللی اشاره و اظهار کرد: در زمان حاضر در این ارتباط بازاریابی مشترک در داخل و خارج کشور در جریان است و در آینده خبرهای خوبی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد .

موسوی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران از ردیف های بودجه دولت استفاده نمی کند، گفت: این شرکت هزینه های جاری خود در ارتباط با حقوق و دستمزد و تهیه و نگهداشت تجهیزات را از محل کارکرد خود تامین می کند و لذا باید با کار و تلاش مضاعف و گسترش فعالیت ها از داشته های خود استفاده به عمل آورد.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران افزود: این شرکت همسو با ارایه خدمات در سطح مناطق عملیاتی خشکی و دریایی، برنامه تعمیرات اساسی (اورهال) و روز آمد سازی دستگاه ها و تجهیزات را در دستور کار خود دارد و با توجه به برخورداری از نیروهای مجرب و کار آزموده در چارچوب مقررات صنعت نفت، توسعه فعالیت های برون مرزی خود را در گام نخست در کشورهای نفتخیز حوزه خلیج فارس هدفگذاری کرده است .

وی در پاسخ به پرسشی درباره دستاوردهای نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان توضیح داد: این رویداد صنعتی اقتصادی فرصت ارزنده ای ایجاد می کند تا شرکت های سازنده، صنعتگران و پیمانکاران در فضایی صمیمی با شرکت های متقاضی دریافت خدمات به تعامل و تبادل تجربیات پرداخته و راه های بسط همکاری را بررسی کنند.

مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران همچنین در پاسخ به این سوال که تحریم های ظالمانه استکبار چه تاثیری در صنعت حفاری خواهد داشت، گفت: کشور ما در 40 سال گذشته همواره از سوی استکبار جهانی در محدودیت قرار داشته و این محدودیت ها هرگز نتوانسته روند توسعه در کشور را دچار وقفه کند زیرا ما با خود باوری توانستیم تهدیدها را به فرصت تبدیل و در جهت تامین نیازها و خودکفایی تلاش نماییم .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خوزستان استکبار ایران مناطق عملیاتی شرکت ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان

ایسنا/لرستان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای استان منتقل شد.

احمد گودرزی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و با حضور به‌موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره‌برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر حفاری‌های غیرمجاز به‌صورت شبانه و در محیط‌های سربسته صورت می‌گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان اضافه کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب را به شرکت آب منطقه‌ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است