Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:20:00 GMT

لحظه تیراندازی فردی مسلح به چند عابر در تگزاس+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۶۶۱۶۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دوربین‌های مدار بسته تصاویری از تیر اندازی فردی مسلح در تگزاس را ثبت کرده اند.

حجم ویدیو: 3.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

دوربین‌های مدار بسته تصاویری از تیر اندازی فردی مسلح در تگزاس را ثبت کرده اند. همانطور که در این فیلم دیده می‌شود، فرد مهاجم با اسلحه به سمت چند عابر پیاده که سیاه پوست نیز بوده اند، شلیک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که در گزارش‌ها آمده، این حادثه Incident صبح امروز در شهر هیوستون تگزاس رخ داده و منجر به زخمی شدن ۲ جوان شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن مطلقه توسط دو جوان در پراید مورد تجاوز قرار گرفت تجاوز سلیمان به پرستار جوان / وقتی فهمید این دختر باردار شده است او را کشت + عکس زنم به بهانه اضافه کاری با مردان غریبه در پی خوشگذرانی بود ! پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان در سال ۹۸ رفتار تحقیرآمیز محمدرضا گلزار با شرکت کننده مسابقه برنده باش+ فیلم تجاوز مرگبار به 3 فروشنده زن در انباری فروشگاه شلوغ+عکس عکس نوزادی که مادر نوجوانش او را به سطل زباله انداخته بود مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ایران خودرو قیمت جدید پژو 206 تیپ 2 را اعلام کرد سیل پل نوساز را در دیلم فرو ریخت + فیلم فوت دانشجوی علوم پزشکی اهواز در خوابگاه/ علت مرگ در دست بررسی است ماشین هایی که در تهران باید معاینه فنی داشته باشند؟ سقوط درخت پیر روی ۳ خودرو در خیابان کریمخان تهران اسراری شگفت انگیز از قلعه والی ایلام + عکس خودروی پراید بر روی دختر بچه 3 ساله افتاد / زنده ماندن معجزه آسا این دختر بچه+ عکس تکاندهنده

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم حادثه Incident اخبار حوادث دوربین تگزاس مسلح فیلم تیر اندازی عکس تجاوز پسر ایران فیلم روزنامه من جوان قتل مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور کاهش فوتی‌ها و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده‌های پر تردد استان در سال گذشته شش پل عابر پیاده با بهره گیری از توان بخش خصوصی درمحور‌های مختلف پر حادثه استان احداث گردید.

او افزود: محور‌های ارتباطی مناطق اسبوکلا، انجیل نسام، خزرشهر، پلور، عالیواک، دلاورکلا) از جمله محور‌هایی بوده که پل عابر پیاده در آنها احداث گردید.

جهانیان گفت: مقرر است به زودی نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی تعداد ۸ پل عابر پیاده دیگر در نقاط مختلف پر حادثه استان از جمله منطقه درزی کلا آمل- بابل، منظریه محور هراز، جمشید آباد و قاسم آباد در محور سوادکوه و محور‌های ساری – قائمشهر و کمربندی چالوس احداث گردد.

او افزود: احداث پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبورومرور عرضی عابرین پیاده ودانش آموزان درنقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشورا‌های اسلامی روستا‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در ساخت پل‌های عابر پیاده استان از مشارکت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود که این مشارکت با انعقاد قرارداد‌های بلندمدت به‌صورت قرارداد BOT ساخت، بهره برداری و واگذاری) انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده