Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:54:50 GMT

پیش بینی آسمانی ابری برای خوزستان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۶۷۰۹۵

پیش بینی آسمانی ابری برای خوزستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری،  مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: انتظار می رود از اواخر وقت از شدت ناپایداری ها در نیمه غربی کاسته شود و از صبح فردا به تدریج شاهد کاهش ناپایداری در استان خواهیم بود و پدیده غالب تا پایان هفته مه یا مه رقیق خواهد بود.

وی افزود: طی 24 ساعت آینده خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود و بارش تگرگ به صورت نقطه ای دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر آبادان با دمای هوای ۲۳ و شهر دهدز با دمای هوای ۶ درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شد و حداکثر و حداقل دمای اهواز ۲۱ و ۱۷ درجه سانتی گراد اعلام شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در تاراز با ۱۷۳ میلی‌متر است و میزان بارندگی در دزفول ۷۲.۹، بستان ۳۵.۸، اهواز ۸۶.۲، مسجدسلیمان ۷۹.۲، رامهرمز ۵۰.۴، آبادان ۳۳.۵، ماهشهر ۸۸.۶، امیدیه ۸۵.۸، بهبهان ۱۳۲.۸، شوشتر ۶۹.۸، ایذه ۹۳.۹، حسینیه اندیمشک ۹۹.۱، دهدز ۸۸.۲، رادار اهواز ۴۷.۸، هندیجان ۱۴۹.۹، لالی ۵۵.۵، شادگان ۵۷.۴، شوش ۶۰.۸، گتوند ۶۷.۴ و آغاجاری ۹۷ میلی‌متر بود.

انتهای پیام/م

آسمان در خوزستان ابری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان کرمان دوباره آبی شد

 

 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز و فردا جوی نسبتا آرام و پایداردر سطح استان پیش بینی می شود.
 
وی افزود:برای روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدیددر برخی مناطق استان داریم و بارش های ضعیف در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت و فیض آباد با ۲ میلیمتر بیشترین میزان  بارندگی را  داشته اند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی  استان کرمان  تصریح کرد:فهرج  در ۲۴  ساعت گذشته با دمای ۳۷  درجه سانتیگراد، گرم‌ترین  و لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد  خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • آسمان تهران تا کی بارانی است؟
  • آسمان تهران تا فردا بارانی است
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی