Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@15:49:15 GMT

فوت دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۶۷۱۶۴

به گزارش پارس نیوز، 

فرهاد حمزه لویی اظهار کرد: صبح امروز (3 آذرماه) مرگ یک دانشجوی علوم پزشکی ورودی سال 92 در خوابگاه اطلاع داده شد.

وی در خصوص علت مرگ این دانشجو گفت: علت مرگ این دانشجو توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص توضیح داده است: "حوالی ساعت ۱۰ روز شنبه، سوم آذرماه ۹۷، پس از اطلاع از فوت مرحوم محمدسعید محمدی، دانشجوی رشته پزشکی، ورودی سال ۹۲، توسط مسئول شیفت خوابگاه، مراتب سریعا به اطلاع مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ و همچنین مدیریت حراست دانشگاه و مسئولین معاونت فرهنگی و دانشجویی رسانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور سریع مرکز فوریتهای پزشکی و تایید فوت توسط اورژانس ۱۱۵، با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شد و با حضور مدیر حراست، معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر امور دانشجویی و سایر کادر امور خوابگاه ها صورتجلسه توسط پلیس تهیه و جنازه به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درگذشت دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به شرح زیر است: "خبر ناگوار درگذشت دانشجوی عزیز آقای محمدسعید محمدی دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ورودی 92 رشته پزشکی موجب اندوه و تأثر گردید.

اینجانب ضمن تسلیت به دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت دارم.

روحش شاد.یادش گرامی"

 این دانشجوی رشته پزشکی صبح 3 آذرماه در خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درگذشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: علوم پزشکی روابط عمومی فوت معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی خانواده خانواده دانشجو دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی مرگ پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معزی ظهر امروز شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم، از یک ماه پیش از نوروز به مراکز درمانی اعلام آماده‌باش شده بود؛ در این ایام ۶۲ آزمایشگاه، ۴۳ مرکز تصویربرداری، ۲۲ دندانپزشکی و ۷۶ درمانگاه تخصصی و همه کلینیک‌های ویژه بیمارستان‌ها فعال بودند.

وی با بیان اینکه در نوروز سال‌جاری ۲۹۵ هزار نفر به بیمارستان‌های دانشگاهی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز مراجعه داشته‌اند، تصریح کرد: میزان مراجعات به بیمارستان‌ها نسبت به نوروز سال گذشته ۷۱.۱ رشد داشته و مراجعه بیماران سرپایی رشد پنج درصدی را به همراه داشته است، همچنین ۳۴ هزار بیمار بستری شده‌اند که ۲۱ درصد رشد داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: مرگ‌ومیر ناشی از حوادث ترافیکی در ایام نوروز ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش و میزان بستری در آی‌سی‌یو بیمارستان‌های خوزستان ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت: در نوروز سال‌جاری نیز ۳۵ هزار و ۳۰۰ جراحی الکتیو و فوق تخصصی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه میزان مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان هر سال و هر ماه با افزایش همراه است، تصریح کرد: تعداد مراجعات این بیماران از هشت هزار و ۴۰۰ مورد به ۱۲ هزار و ۶۰۰ مورد رسیده که در خصوص مراجعات نیز شاهد رشد ۵۰ درصدی بوده‌ایم.

معزی عنوان کرد: در چهارشنبه پایان سال میزان مراجعه‌کنندگان ناشی از حوادث این روز حدود ۲۵ درصد افزایش یافت اما قطع عضو، قطع اندام و نابینایی وجود نداشت.

کد خبر 6083836

دیگر خبرها

  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت