Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ حق‌رضا نادر پناه، مسئول دفتر راهبردی دبیرخانه اقشار و متخصصین سپاه بیت المقدس کردستان دیروز، سوم آذرماه در ویژه برنامه «هه‌نگاوی ئه‌وین» که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و بسیج در روستای دزلی از توابع سروآباد برگزار شد، اظهار کرد: هفته وحدت باعث اتحاد و همدلی بیشتر مسلمانان می‌شود و این وحدت مدیون سلحشوری سلحشوران این سرزمین و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی ایجاد تفرقه میان مسلمانان عنوان کرد و افزود: امروز آمریکا و صهیونیست در کشورهای عربی به خاطر منافع خود و ترس از وحدت مسلمانان حضور دارند و می‌خواهند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.
مسئول دفتر راهبردی دبیرخانه اقشار و متخصصین سپاه بیت‌المقدس کردستان به جنگ نرم دشمنان نیز اشاره و بیان کرد: دشمنان با تفرقه‌افکنی بین مسلمین به فکر نابودی اسلام هستند که لازم است با بصیرت و درک امت واحد اسلامی برنامه‌ریزی دشمنان را نقش برآب کنیم.
نادرپناه با تأکید بر اشتراکات بین مسلمانان عنوان کرد: کسانی که به مقدسات دو مذهب توهین می‌کنند مزدور دشمن هستند و ما باید با تأسی از فرمایشات معظم‌له ید واحدی برای ارزش‌های انقلاب و اسلام باشیم.
وی با بیان اینکه تاریخچه بسیج به زمان رسول الله برمی‌گردد، اعلام کرد: پیمان نبی با جوانان قریش به جهت حمایت ازمضلومان اولین پایه گذاری های بسیج جامعه اسلامی بود.
نادرپناه همچنین گفت: همه باید به بسیج افتخار کنیم چرا که بسیج در تمام عرصه های انقلاب نقش موثری داشته و این تاثیرگذاری در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نیز روشن است.
وی ۸۵ هزار شهید محلات، ١٠ هزار شهید کارگری، چهار هزار و ۳۰۰ شهید روحانی و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی را از جمله شهدایی برشمرد که به خاطر حفظ اسلام و امنیت ایران اسلامی جان خود را از دست دادند.
مسئول دفتر راهبردی دبیرخانه اقشار و متخصصین سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای تشریح توانمندی این قشر مردمی است، اعلام کرد: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی می بینیم که بسیج بالنده تر از دیروز در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارد.
وی بسیج را نماینده با بصیرت از بطن مردم و مجموعه ملت خطاب و اعلام کرد: مقام معظم رهبری در تعریف بسیج می فرماید هر کسی به فکر مملکت و دینش باشد بسیجی است و بر همین اساس کمک به بسیج یکی از ضرورت ها و مصلحت هاست.
یادآور می‌شود؛ ویژه برنامه فرهنگی «هه‌نگاوی ئه وین» از سری برنامه‌های جشن بهار مهربانی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و در راستای پاسداشت مجاهدت‌های خاموش مردان و زنان رزمنده انصار و مهاجر به عنوان عضوی از خانواده ایثارگران استان، شهدای دزلی و روح سترگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود. او شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله علی عباسی ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی که در حسینیه ستاد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ است. انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید. این انقلاب همچنان مدیون اندیشه‌های شخصیت‌‌های بزرگ است، شخصیت‌ها و اندیشمندانی که در نظریه‌پردازی و تنظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند و استاد شهید مطهری یکی از برجسته‌ترین این شخصیت‌هاست.

وی، شهید مطهری را مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین برشمرد و افزود: شهید مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه به ویژه جوانان بشناساند. این شهید والامقام فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود که با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پاسخ شهید مطهری به اندیشه ماتریالیستی روشنفکرنماهای زمان، قوی‌ترین پاسخ بود. امروز شرایط جامعه ما نیز به گونه‌ای است که برخی جوانان به اندیشه لیبرال دموکراسی شیفتگی نشان می‌دهند بدون اینکه شناختی از آن داشته باشند. در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد. ما بایستی این شعارها را تحلیل و نشان دهیم که بی‌محتوا هستند.

عباسی بیان کرد: شهید مطهری از توان علمی و قلم خود برای تبیین و دفاع از آموزه‌های اسلام ناب و بالاخص مسئله حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب و غیره استفاده و ایفای نقش کرد. در مسئله نظام زن هنوز هم با تمدن امروز چالش داریم، مقام معظم رهبری فرمودند حجاب فی نفسه چالش نبود اما دست‌هایی از بیرون تلاش دارد تا آن را به یک چالش تبدیل کند. شهید مطهری برای دفاع از اسلام با تمام وجود در صحنه بود و امروز هم میدان نزاع ادامه دارد و ما باید در صحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد؛ اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد