Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی در ولایت در ولایت «لوگر» در شرق افغانستان اعلام کردند که در حمله نیروهای امنیتی به این ولایت چهار غیرنظامی کشته شدند. ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم ، «عبدالولی وکیل» معاون شورای ولایتی «لوگر» خبر داد که در حمله نیروهای امنیتی افغان به منطقه «پادخواب شاهانه» شهرستان «پل علم» چهار غیرنظامی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام محلی افغان به «رادیو آزادی» گفت: در این حمله نیروهای افغان یک عالم دینی و چند غیرنظامی دیگر را نیز دستگیر کرده‌اند.

معاون شورای ولایتی لوگر تصریح کرد که حملات شبانه قابل تحمل نیست و بر ضرورت توقف این حملات تاکید کرد.

کشته‌شدن 7 غیرنظامی در حمله پهپادی آمریکا در شرق افغانستانکشته شدن غیرنظامیان در شرق افغانستان توسط نیروهای آمریکاییسنای افغانستان: عوامل کشتار غیرنظامیان در عملیات‌های نظامیان آمریکایی محاکمه شوند

ساکنان این منطقه نیز در تایید اظهارات این عضو شورای ولایتی گفتند که تمام قربانیان این حمله را غیرنظامیان افغان تشکیل می‌دهند و چند منزل نیز در این حمله تخریب شده است.

«شاه پور احمدزی» سخنگوی فرماندهی پلیس لوگر اما ضمن رد کشته شدن غیرنظامیان در این عملیات می‌گوید که در این حمله 6 عضو گروه طالبان کشته شدند.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36447/S8,87,1413/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس