Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مریوان با بیان اینکه هفته وحدت؛ تجلی اتحاد و یکدلی شیعه و سنی در دیار کردستان گفت: باید همه مسئولان و مردم در این شرایط حساس از صحبت‌های تفرقه‌آمیز دوری کنند. ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا مصطفی شیرزادی عالم برجسته اهل‌سنت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به تمام مسلمانان ایران اسلامی اظهار داشت: همه ما مسلمانان ایران اسلامی به این ماه برکت و رحمت حق‌تعالی دلخوش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس روایات، شاه‌چراغ انسانیت و بشریت در این ماه متولد شد و انصافاً پیامبرگرامی اسلام(رص) در طول دوران زندگی خود شاهکار کرد و امروز پس از هزاران سال، بر سر زبان‌های پیر و جوان «أَشْهَدُ أَنّ لَّا إِلَٰهَ إِلَّإ الله وأَشْهَدُ ان محمداً رسول الله» و صلوات و درود برای ایشان می‌فرستند.

شیعه و سنی از اختلاف و تفرقه دوری کنند

امام جمعه مریوان تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلامی(ص)، برای تمام عالمیان پیامبر «وحدت، رحمت و مهربانی» است و باید همه ما مسلمانان شیعه و سنی در زندگی خود با الگوگیری از سیره، سنت و سبک‌زندگی ایشان، از اختلاف و تفرقه دوری کنیم و پشتیبان یکدیگر باشیم.

عالم برجسته اهل‌سنت به همه جوانان توصیه کرد که در «اخلاق، رفتار و گفتار» خود تجدید نظر داشته باشند و از اخلاق و شیوه زندگی‌کردن پیامبرخدا(ص) الگوگیری و درس عبرت بگیرند.

ماموستا شیرزادی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلامی(ص) در دوران زندگی خود بین تمام مسلمانان «اخوت، برادری و صلح» ایجاد کرده بود، افزود: باید همه ما مسلمانان شیعه و سنی نیز وحدت داشته باشیم و اجازه سوءاستفاده به دشمنان نظام ندهیم.

کردستان|ماموستا راستی: دشمن هیچ‌وقت نمی‌تواند در صفوف متحد شیعه و سنی شکاف ایجاد کند وحدت شیعه و سنی از نگاه رهبر انقلاب + فیلم راهکارهای وحدت‌ در نگاه رهبر انقلاب +صوت

مسلمانان با وحدت و انسجام در مقابل کفر جهانی ایستادگی کنند

وی خاطرنشان کرد: باید جوانان ایران اسلامی همانند همیشه هوشیار و فریب دسیسه‌، مکر و حیله و وعده‌های دورغین دشمنان را نخورند و از رفتار و گفتاری که در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه باشد، دوری کنند.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه هفته وحدت؛ تجلی اتحاد و یکدلی شیعه و سنی در دیار کردستان تاکید کرد: باید همه مسئولان و مردم در این شرایط حساس از صحبت‌های تفرقه‌آمیز دوری کنند و با وحدت و انسجام در مقابل کفر جهانی که به‌دنبال تضعیف نظام هستند، ایستادگی و مبارزه کنند.

ماموستا شیرزادی با ابراز رضایت و خوشحالی از "وحدت و یکدلی" مسلمانان شیعه و سنی در کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند متعال این برادری، امنیت و آرامش کنونی را از مردم ایران نگیرد و دشمنان قسم‌خورده نظام نابود شوند.

انتهای پیام/ن

R7848/P1361/S6,66/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است