Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا حاجتی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:این میزان نمک و ماسه در چهار راهدارخانه زاویه و رنگرز در بخش مرکزی و دوزج و رازقان در بخش خرقان انبار شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه راهدارخانه های زاویه و رنگرز در محور قدیم تهران به ساوه و سایر محورهای مواصلاتی و شریانی استان مرکزی و محل اتصال پایتخت به غرب و جنوب کشور واقع است در شرایط برفی، بیشترین فعالیت برفروبی در این مناطق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرندیه تصریح کرد: در هر یک از راهدارخانه های زاویه و گردنه رنگرز 2 دستگاه نمک پاش مکانیزه، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر برای ارایه خدمات در مواقع ضروری مستقر شده است.
حاجتی اظهار داشت: در راهدارخانه های دوزج و رازقان بخش خرقان نیز یک دستگاه بولدوزر و یک دستگاه گریدر مستقر شده و عمده خدمات توسط بخش خصوصی با دستگاه ها و ماشین آلات اجاره ای ارایه می شود.
وی گفت: کار لایروبی چاه های محدوده پل های زیر گذر شهرستان نیز با آغاز فصل سرما در دستور کار است و در همین راستا گروه های راهداری، لایروبی چاه های پل زیرگذر روستای پیک در بخش مرکزی، تسطیح زیر گذر پل پیک را به اتمام رساندند و لایروبی چاه های پل زیرگذر پرندک به راه آهن و زیرگذر مامونیه به اتوبان تهران نیز در دست اقدام است.
وی در خصوص عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای اصلی و فرعی شهرستان زرندیه، گفت: عملیات روکش آسفالت و لکه گیری امسال در 13 کیلومتر از جاده های شهرستان این شهرستان از جمله در محدوده شهر پرندک، جاده اخترآباد، مسیر خشکرود به مامونیه و محور بویین زهرا اجرا شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زرندیه اضافه کرد: انجام طرح آسفالت محور قدیمی رنگرز به پرندک با 120 میلیارد ریال اعتبار در مرحله قرارداد است و با توجه به مشکل تامین قیر و نوسان قیمت ها در صورت رفع این مشکلات، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
حاجتی در خصوص اجرای روکش آسفالت جاده اخترآباد در محدوده شهرستان زرندیه گفت: عملیات روکش آسفالت هفت کیلومتر باقی مانده این محور در مرحله مناقصه است و با مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی آغاز می شود.
به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زرندیه در مورد آسفالت و شانه سازی مسیر خشکرود و روستای حسن آباد که بخش خرقان را به مامونیه متصل می کند، گفت: عملیات افزایش عرض آسفالت و شانه سازی به طول پنج کیلومتر از خشکرود به سمت مامونیه انجام شده و این مسیر نیز آماده اجرای آسفالت است.
حاجتی در خصوص محور خشکرود به تقاطع خان آباد (در جاده بویین زهرا به ساوه) و بخش خرقان، گفت: لکه گیری این محور تا تقاطع خان آباد در محور بویین زهرا به طول 800 متر انجام شده و برای لکه گیری و آسفالت راه های فرعی و اصلی بخش خرقان نیز قرارداد 25 میلیارد ریالی منعقد می شود.
حاجتی اظهار داشت: شهرستان زرندیه دارای یکهزار و 650 کیلومتر راه همسنگ است و مهمترین مشکلات کنونی نیز نبود امکانات و تجهیزات کافی و نیروی انسانی است.
شهرستان زرندیه دارای 120 کیلومتر آزاد راه، 200 کیلومتر راه اصلی ،450 کیلومتر راه روستایی است.
4896/6539/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پایتخت راه آهن راهداری و حمل و نقل جاده سرما محورهای مواصلاتی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد

بهنام دادایی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۶۵ هزار و ۴۷۳ تن آسفالت در شهرکرد

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پارسال ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تولید شن و ماسه توسط شهرداری شهرکرد توانسته در تولید آسفالت و کاهش بخشی از هزینه‌های شهرداری موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ