Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G2 می‌باشد و به ترتیب به تیم‌های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد. 

طرفداری- بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال 2018 با حضور 8 تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی از روز گذشته (شنبه - سوم آذرماه) در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و امروز به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران که در گروه دوم قرار داشت، موفق شد با 3 پیروزی متوالی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و در این مرحله رو در روی تیم قزاقستان قرار گرفت و توانست با شایستگی نتیجه را 49 بر 29 به نفع خود به پایان برساند و فینالیست شود. سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده‌اند.

تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در گروه دوم با تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه شده بود که در اولین مسابقه خود به مصاف تیم آذربایجان رفتند و موفق شدند با نتیجه 66 بر 58 این مبارزات را به پایان برساند. در دومین دیدار رو در روی تیم چین قرار گرفت و با نتیجه 45 بر 44 با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شد و در آخرین پیکار نیز برابر تکواندوکاران ازبکستان با نتیجه 54 بر 37 به برتری رسید تا بدون شکست راهی نیمه نهایی شد. نمایندگان کشورمان در فینال این دوره از مسابقات با تیم روسیه مبارزه خواهند کرد.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد. گفتنی است؛مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G2 می‌باشد و به ترتیب به تیم‌های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام آسیا مقابل تیم هنگ کنگ قرار گرفت.  ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه ۲۰ به ۱۰ هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. در این بازی احسان دلیرزهان ۱۰ امتیاز، متین آقاجانپور ۵ امتیاز، مجید رحیمیان۳ امتیاز و محمدمهدی رحیمی ۲ امتیاز کسب کردند.   بازی سوم تیم ملی مردان کشورمان ۱۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۵ مقابل تیم ملی چین خواهد بود. ملی‌پوشان ایران همان روز در چهارمین بازی خود از ساعت ۱۱:۵۵ مقابل تیم ملی سنگاپور قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها