Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیمان رضایی رئیس هیئت تیر و کمان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: کارگاه آموزشی کمان سنتی با حضور ۲۰ ورزشکار و با مربیگری سرکار خانم الهام غفاری ، مربی تیم ملی به مدت ۲۰ ساعت در تاریخ یکم و دوم آذر ماه و به صورت تئوری و عملی در دو بخش آقایان و بانوان در ورزشکار شش هزار نفری شهرستان ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:به شرکت کنندگان دوره کارگاه آموزشی تیراندازی با کمان سنتی گواهی حضور از طرف فدراسیون تیراندازی با کمان ارائه خواهد شد.

رئیس هیئت تیر و کمان آذربایجان غربی افزود: اولین دوره کارگاه آموزشی کمان سنتی در سطح استان به میزبانی شهرستان بوکان با حضور ۶۰ ورزشکار در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آذر ماه سال گذشته برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری دوره تیراندازی با کمان در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان