Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به تشریح جزییات برنامه‌ها و دیدارهای وزیر امورخارجه انگلیس در جریان سفر روز گذشته‌اش به تهران پرداخت.

بهرام قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در تشریح جزئیات برنامه‌ها و دیدارهای سفر یک روزه وزیر امور خارجه بریتانیا به تهران اظهار کرد: این سفر که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود روز گذشته علی رغم برخی مشکلات سیاسی داخلی در انگلستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: در دیدارهای جداگانه آقای جرمی هانت با وزیر امور خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص طیف مختلفی از موضوعات از جمله برجام و تعهدات کشورهای اروپایی بویژه EU3 در قبال ایران، مهمترین تحولات منطقه، خصوصا اوضاع وخیم و فاجعه بار انسانی در یمن و لزوم خاتمه دادن به حمایت های تسلیحاتی غرب از متجاوزان به سرزمین و مردم بی گناه یمن گفت‌وگو و تبادل نطر شد و دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در این خصوص به تفصیل بیان شد.

این دیپلمات ارشد کشورمان گفت: در حاشیه این دیدارها مقام انگلیسی موضوع یک زندانی دوتابعیتی در ایران را نیز مطرح کرد که مقامات کشورمان بر مجرم شناخته شدن ایشان در دادگاه صالحه و استقلال قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تاکید و بیان کردند وی تبعه جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس قوانین داخلی ایران محاکمه و محکوم شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است