Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ستاد خبری سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی، کمیسیون نقش جمعیت های تقریب نهاد در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت با حمایت از آرمان فلسطین به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم و دبیری محمد مهدی زاهدی آغاز شد.
شایان ذکر است که در این کمیسیون سه محور اصلی نقش تشکل ها و جمعیت های تقریب نهاد در تشکیل امت واحد اسلامی، نقش جمعیت های تقریب نهاد در حمایت از قدس محور وحدت امت، نقش جمعیت های تقریب نهاد در تقویت سرمایه اجتماعی جهان اسلام برای تشکیل تمدن نوین اسلامی بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است که کنفرانس وحدت اسلامی روز گذشته با حضور نمایندگان بیش از صد کشور در سالن اجلاس سران و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار و مراسم اختتامیه فردا با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. 
همچنین نشست اتحادیه زنان مسلمان، کمیسیون مقابله با سازش معامله قرن و عادی سازی، کمیسیون نقش جمعیت های تقریب نهاد در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت و کمیسیون مساعی حمیده از مهمترین برنامه های امروز اجلاس وحدت است. 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود