Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرگروه این تیم کوهنوری که به دلایل حرفه ای راضی نشد نامش فاش شود ، اعلام کرده است که ماجرای گم شدن آنها صحت ندارد و تنها به دلیل بدی شرایط آب و هوایی ترجیح داده اند شب را در یکی از ییلاقات اسالم اتراق کنند.
وی به خبرنگار صدا و سیما گفت: اینکه برخی خبرگزاری ها اعلام کرده اند که یک گروه 12 نفره از کوهنورد در مسیر اسالم به خلخال گم شده اند صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه کوهنوردی ما مجموعا از هفت نفر شامل چهار کوهنورد حرفه ای آقا و سه کوهنورد حرفه ای خانم تشکیل شده است و از تهران برای کوهپیمایی در مسیر اسالم به خلخال به این منطقه سفر کردیم.
سرگروه این تیم کوهنوردی ادامه داد: در ساعات اولیه صعود به ارتفاعات اسالم متوجه شدیم که اوضاع جوی مناسب نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با اجاره یک خانه روستایی ، شب را در یکی از ییلاقات و سکونتگاههای محلی سپری کنیم و با روشن شدن هوا به کوهپیمایی ادامه دهیم. اما به دلیل نبود آنتن تلفن همراه در محل اتراق ، موفق نشدیم موضوع را به خانواده های خود اطلاع دهیم.
به گفته معبودی ، سرپرست هلال احمر استان اردبیل ، تیم کوهنوردی مذکور ساعاتی پیش موفق شدند بدون دریافت هیچ کمکی از امدادگران ، به مقصد مورد نظر خود در ارتفاعات اندبیل برسند و پس از صرف ناهار در شهر خلخال ، به تهران بازگشته اند.
سرپرست هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: این گروه کوهنوردی آشنا به منطقه بودند و خبر مفقود شدن آنها صحت نداشته است. با این حال پس از انتشار این شایعه در فضای مجازی ، تیمی از امدادگران استان اردبیل به مسیر مورد نظر اعزام شدند که خوشبختانه متوجه شدند مشکل خاصی وجود نداشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کوهنوردان تهرانی گم شدن 12 کوهنورد ارتفاعات اسالم خلخال هلال احمر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند