Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارندگی هایی که از روز گذشته آغاز شده است، تمام راههای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن جریان دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون تنها در محور های ورودی شهرستان چالدران از طرف شهرستانهای شوط و خوی بارش برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: توصیه می شود رانندگان عزیز برای تردد در گردنه ها و نقاط برف گیر لباس گرم، پتو، جیره خشک و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و ضروری است قبل از سفر با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده های استان اطلاع گرفته و در طول سفر نیز با راهداران و پلیس راه هماهنگی کامل را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل راهداران راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم) تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم) تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل