Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل فردوسی پور گزارشگر، خبرنگار و مجری برنامه نود از مرکز سرای نور جمعیت طلوع بی نشان‌ها(اولین مرکز نگهداری پسران نوجوان آسیب دیده از کارتن خوابی و اعتیاد) بازدید کرد. ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، عادل فردوسی پور گزارشگر، خبرنگار و مجری برنامه نود روز گذشته از مرکز سرای نور جمعیت طلوع بی نشان‌ها(اولین مرکز نگهداری پسران نوجوان آسیب دیده از کارتن خوابی و اعتیاد) بازدید کرد، او چندساعتی را با پسران نوجوان گذراند و با آنها فوتبال بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد حضورش در این مرکز گفت: تصور اینکه پسر نوجوان کارتن خواب وجود دارد بسیار سخت است، اما امروز با این کودکان رو به روشدم اگر چه باورش سخت بود اما متوجه شدم اگر این کودکان را ببینیم و برایشان قدم برداریم قطعا می‌توانند به زندگی عادی شان بازگردند و آینده هرکدامشان تغییر خواهد کرد.

فردوسی‌پور افزود: پسران نوجوان آسیب دیده از کارتن خوابی و اعتیاد که در مرکز سرای نور زندگی می‌کنند، مصداق بارز این هستند که اگر نسبت به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بی‌تفاوت نباشیم می توانیم با آن مبارزه کنیم و نتیجه خوبی هم از آن به دست بیاوریم.

تمهیدات شهرداری تهران در فصل سرما برای کارتن‌خواب‌ها

 

وی  ادامه داد: مرکز سرای نور جمعیت طلوع بی نشان‌ها یکی از تمیزترین و مدرترین مراکزی بود که دیدم و این نشان دهنده این است که احترام افراد در این مرکز حفظ می‌شود و قطعا منزلتی که برای افراد قائل هستند بسیار عالی است.

فردوسی‌پور در مورد اینکه فضای حضور در کنار پسران بهبود یافته از کارتن خوابی و اعتیاد به چه صورت بوده، گفت: فضای این مرکز شبیه خانه بود، انرژی تمام پسرهایی که در این مرکز بودند هم بسیار خوب و این نشان دهنده این است که حال بچه ها در این مرکز خوب است و از زندگی شان راضی هستند.

وی تاکید کرد: جمعیت طلوع بی نشان‌ها برای من خیلی ارزشمند بود زیرا در این مرکز دیدم که برای افرادی قدم برداشته می‌شود که جزو گروه فراموش شدگان هستند و شاید هرکسی برایشان کاری نکند.

فردوسی‌پور در پاسخ به اینکه حضور شما چه کمکی به این قشر از جامعه می کند، گفت: همین که این بچه‌ها احساس کنند که همه اقشار در کنارشان هستند حس خوبی ایجاد می‌کند هم برای بچه ها و هم برای افرادی مانند من که شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم