Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواشناسی خراسان رضوی با صدور اخطاریه‌ای با اشاره به وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در سطح استان از فردا، نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در دور روز آینده هشدار داد.

  به گزارش قدس آنلاین  بنابر اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی بیانگر گسترش سامانه فعال در نواحی جنوب غرب کشور بر روی استان خراسان رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بر این اساس تأکید می‌شود که شروع فعالیت این سیستم موجب وقوع بارش‌های رگباری توأم با وزش باد شدید گاهی رعدوبرق -در نواحی مستعد بارش تگرگ- و هم‌چنین آب‌گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در سطح استان خواهد شد.
شروع بارش‌ها از نواحی غرب و جنوب غرب استان به شکل رگبار همراه با رعدوبرق و نیز وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی شده است. تقویت هسته بارشی سیستم از بعدازظهر فردا دوشنبه، پنجم آذرماه، تا ظهر سه‌شنبه، ششم آذر، موجب افزایش حجم بارش‌ها در غالب نواحی استان خواهد شد که با توجه به میزان بارش‌ها در اکثر نقاط امکان آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.     طبق مدل‌های پیش‌یابی بیش‌ترین حجم بارش در شهرستان‌ها و توابع بردسکن، محور بردسکن به سبزوار، نیشابور، شمال سبزوار، خوشاب، کاخک گناباد، گناباد، بجستان، کاشمر، کوهسرخ، چناران، کلات، سرخس، صالح‌آباد، فریمان، جنوب و نواحی شرقی درگز، ارتفاعات و دامنه بینالود و هزار مسجد، آبریز سدهای دوستی و کارده و ارداک و هم‌چنین در شهرستان مشهد پیش‌بینی می‌شود. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارش های رگباری تداوم بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان