Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج کلنگ ساخت مجتمع خدماتی رفاهی امامزاده حسین بن زین العابدین (ع)در کاشان، طی آیینی زده شد.

حجت الاسلام «اصغر توسلی» در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: به منظور جذب مخاطبین و گردشگران مذهبی و با هدف خدمات رسانی به زوار بقاع متبرکه و در راستای تبدیل این مکان به قطب فرهنگی، در جوار حرم مطهر امامزاده حسین بن زین العابدین(ع) یک مجتمع خدماتی رفاهی افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان اظهار داشت: با حضور بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستان کاشان و همزمان با فرا رسیدن میلاد پیامبراکرم(ع) و امام جعفر صادق(ع) و هفته بسیج در روز پنجشنبه ۱ آذر ماه کلنگ مجتمع خدماتی رفاهی طی مراسمی زده شد.


توسلی گفت: آستان مقدس امامزاده شاه سلطان حسین(ع)در روستای ازناوه در ۶۰ کیلومتری کاشان قراردارد.


وی گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ ۳ میلیارد ریال به همت اعضای هیئت امنای این امامزاده، جذب اعتباراتی از محل دهیاری و شورای روستای ازناوه در مدت دوسال و در دوطبقه ساخته میشود.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه افزود: این مجتمع شامل سوئیت هایی برای اقامت زوار و مسافرین، یک سالن غذاخوری و چند باب واحد تجاری و خدماتی است./

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت مشهد حسن روحانی مقام معظم رهبری هفته بسیج ارومیه کنفرانس وحدت اسلامی شیراز شبستان یزد آذربایجان غربی اداره اوقاف و امور خیریه کاشان اوقاف و امور خیریه اوقاف سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.

 بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمین‌های مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.

بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد