Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتورسازی از عملکرد داور در بازی تیمش مقابل پرسپولیس انتقاد کرد. آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا زنوزی پس از تساوی دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار کرد: بازی کاملا یک طرفه بود. در مورد گل نمی‌دانم چه بگویم اما دو پنالتی را برای ما نگرفتند.
وی افزود: برای هواداران پرسپولیس متاسفم زیرا زمانی که آن ها هم شروع به فحاشی کردند، باز هم هوادارن ما چیزی نگفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۸۷۷۰ تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدرضا زنوزی تراکتورسازی هواداران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری نفس‌گیر استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: استقلال خیلی زود غافلگیر شد و ذوب‌آهن به گل رسید. در ادامه هم ضد حمله‌های زیادی روی دروازه‌اش به وجود آمد، اما بازیکنان ذوب‌آهن نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. اگر یکی دو موقعیت ذوب‌آهن تبدیل به گل می‌شد قطعاً در پایان بازی نتیجه برتری استقلال نبود. حمایت‌های هواداران از تیم محبوب‌شان باعث شد تا شرایط به شکلی پیش رود که استقلال بتواند به گل تساوی برسد و در وقت‌های اضافه گل دوم هم به ثمر رسید تا دیداری که می‌رفت با مساوی تمام شود همراه با ۳ امتیاز شیرین برای استقلال باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن موفق شده بود برابر نساجی مازندران برنده شود و اگر استقلال نمی‌برد باید به رده دوم می‌رفت، استرس و اضطراب بر کادرفنی و بازیکنان غلبه کرده بود و بازیکنان استقلال با آرامش بازی را دنبال نمی‌کردند. در مجموع استقلال مثل همیشه بازی می‌کرد. ارسال از کناره‌ها یا دیگر نقاطی که امکان آن وجود داشت، به همراه استفاده از ضربات ایستگاهی که در نهایت هم هر دو گل خود را به همین روش به دست آورد. گل‌های استقلال روی توپ سوم بود، مهاجم درگیر می‌شد و توپ به بازیکن دیگر استقلال می‌رسید تا بتواند گل بزند و گل‌های ماشاریپوف و بلانکو در واقع توپ سوم بود که توانستند به زیبایی تبدیل به گل کنند. البته خوش شانسی در پیروزی استقلال دخیل بود.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه از بین سرخابی‌های پایتخت کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارند، عنوان کرد: به نظرم شانس هر دو تیم برابر است، چون یک امتیاز اختلاف ضامن قهرمانی هیچ تیمی نیست و بسیار شکننده خواهد بود. هیچ دیداری قابل پیش‌بینی نیست. استقلال در دقیقه ۴ وقت اضافه به صدر جدول بازگشت و اگر  به گل نمی‌رسید الان رده دوم را در اختیار داشت. البته یک مقدار خیال استقلال برای تصاحب قهرمانی راحت‌تر است، چون تغییرات مدیریتی در راستای تیم بود و شرایط به سود تیم شده است. با وجود ارتباط کادرفنی و مدیریت که خراب بود صدر جدول حفظ شد، الان که شرایط عادی شده بعید است استقلال به مشکل بخورد. یک مقدار خلاقیت بازیکنان پرسپولیس به لحاظ فنی بیشتر از استقلال است ولی در تیم جواد نکونام بازیکنانی هستند که گره از مشکلات در لحظات حساس باز می‌کنند. انگیزه مضاعف بیشتر از پرسپولیس به استقلال کمک می‌کند تا به قهرمانی امیدوارتر باشد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس